Eğitim & Kariyer ÖSYM'nin sınav ücretlerini bu kadar çok arttırması doğru mu? yağmur_yüreklim01 Takip Et Yoda Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor 🔴Sınav ücretlerinde kar etmediklerini açıklayan ÖSYM, sınav ücretine %164 zam yaptı.185 TL olan sınav ücretleri 490 TL oldu 🤬 ÖSYM'nin sınav ücretlerini bu kadar çok arttırması doğru mu? Cevapla ÖSYM Hakkında Sorular Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Acılıkoala Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 5,7b cevap paylaştı. YÖKDİL için birkaç gün önce 490 lira ödedim gerçekten fiyatlar çok fazla ve biz bu sınavlara kendimizden girmiyoruz. 0 1 Yorumla Acılıkoala +1 yıl Keyfimizden* Yorumla
Üşüyenbuz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 308 cevap paylaştı. Oda bişey mi insanlar yaşamak için nası bi mücadele veriyor bide bunu düşün ? Ayrıca yapılan zammı onaylamıyorum 0 0 Yorumla
keremastrolog1 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Bir çok şey söylerim ama ne olur anla 🫶🌹 vicdansızlık 0 0 Yorumla
eylulayigelsin Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Yuh gerçek mi bu 0 3 Yorumla yağmur_yüreklim01 +1 yıl Türkiye'de yaşıyoruz. Sence? Yorumla eylulayigelsin +1 yıl Önceki senelerde de artış oluyordu bu kadar olmadı hiç. Yeni mi açıklandı internette daha açıklanmadı gözüküyor. Bu arada geçen sene iki oturum 230 tlydi Yorumla yağmur_yüreklim01 +1 yıl Telegram haber kanallarında gördüm Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Değil 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
YÖKDİL için birkaç gün önce 490 lira ödedim gerçekten fiyatlar çok fazla ve biz bu sınavlara kendimizden girmiyoruz.
Keyfimizden*
Oda bişey mi insanlar yaşamak için nası bi mücadele veriyor bide bunu düşün ?
Ayrıca yapılan zammı onaylamıyorum
Bir çok şey söylerim ama ne olur anla 🫶🌹 vicdansızlık
Yuh gerçek mi bu
Türkiye'de yaşıyoruz. Sence?
Önceki senelerde de artış oluyordu bu kadar olmadı hiç. Yeni mi açıklandı internette daha açıklanmadı gözüküyor. Bu arada geçen sene iki oturum 230 tlydi
Telegram haber kanallarında gördüm
Doğru degil kesinlikle
Yuhhh
Değil
O kadar oldu mu ya