2 yıl önce sorularıyla duvardan duvara vurdukları firmaya gectiğimiz günlerde tekrar mülakata girdim ve 5 dk sürdü. İş teklifi ettiklerinde 2 yıl öncesinin intikamını almış olcam 💪
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
3 kişi bana bir sürü soru sordu işin kötü tarafı sosyal anksiyete var ondan problem yaşadım 🤣 sordukları sorulara mantıklı cevaplar veremedim strese girdim yüzüme bakıp bakıp güldüler 3 gün yataktan çıkamadım üzüntüden 🤣
Ne kadar terbiyesizce ya sanki kendileri ana karnından öğreniyor. Bana da aynı şekilde davranmışlardı yeni mezunum bana neden tecrüben yok diyolar 😅 işe almazsanız tecrübem olmaz haliyle. Bu sefer ki mülakatta da daha cok onlar beni ikna etmek istediler. Şöyle şöyle olsa gelir misin vs dediler. Hiç üzülme yani gün gelir devran döner sen de eminim ki gönlüne göre bi iş bulcaksın
İnşallah bulurum ama afallamak ve açiklayamamak da sorun oluyor kendimi kötü hissediyorum. Zaten bir proje için oraya gitmiştik ne öğrendiniz diyor 1 ayda ne öğrenebiliriz çok fazla bir şey öğrenemedik zaman yetmedi diyorum şaşkın şaşkın bakıyolar
Tabiki saygı çerçevesinde herkese yaklaşırım öyle konuşurum Dan diye söylerim herşeyi Bana saygıyla yaklaşmazsa karşı taraf yani işveren o zaman çirkinleşirim ki daha önce bi kere oldu gırtlak gırtlağa geldik ayırdılar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
2 yıl önce sorularıyla duvardan duvara vurdukları firmaya gectiğimiz günlerde tekrar mülakata girdim ve 5 dk sürdü. İş teklifi ettiklerinde 2 yıl öncesinin intikamını almış olcam 💪
3 kişi bana bir sürü soru sordu işin kötü tarafı sosyal anksiyete var ondan problem yaşadım 🤣 sordukları sorulara mantıklı cevaplar veremedim strese girdim yüzüme bakıp bakıp güldüler 3 gün yataktan çıkamadım üzüntüden 🤣
Ne kadar terbiyesizce ya sanki kendileri ana karnından öğreniyor. Bana da aynı şekilde davranmışlardı yeni mezunum bana neden tecrüben yok diyolar 😅 işe almazsanız tecrübem olmaz haliyle. Bu sefer ki mülakatta da daha cok onlar beni ikna etmek istediler. Şöyle şöyle olsa gelir misin vs dediler. Hiç üzülme yani gün gelir devran döner sen de eminim ki gönlüne göre bi iş bulcaksın
İnşallah bulurum ama afallamak ve açiklayamamak da sorun oluyor kendimi kötü hissediyorum. Zaten bir proje için oraya gitmiştik ne öğrendiniz diyor 1 ayda ne öğrenebiliriz çok fazla bir şey öğrenemedik zaman yetmedi diyorum şaşkın şaşkın bakıyolar
bnce ifade edememek
necerilsizlik olarak görülmemeli
onlar daha sadıkTır..
3 kişi sorguya alınca :(
ayıbın yokkii, bnde asosyal birisiyim
ama merdim
çok konuşmam
haram yemem
kimsenin cüzdanına el sürmem, kimseden kıskanmam, gönlüm oldukça zengindir..
Bende öyleyim
maşallah sana, bazı insanlar wardır ki, inan içerden sakattır..
uyudun mu
Rezil olmadım ağzıma geleni söylerim
Beğenen alır cebine koyar beğenmeyen ortada bırakır
Keşke bende öyle biri olsam
Tabiki saygı çerçevesinde herkese yaklaşırım öyle konuşurum
Dan diye söylerim herşeyi
Bana saygıyla yaklaşmazsa karşı taraf yani işveren o zaman çirkinleşirim ki daha önce bi kere oldu gırtlak gırtlağa geldik ayırdılar
O nasıl oldu oha
İyiki olmamış olmasın 😂
Hiç iş görüşmesine gitmedim
Birkaç gün sonra olcak
Çok kötü bir durum ya insan rahat konuşamıyor hep stres
Merhabalar Adınız ne
Teşekkürler
Afiyet olsun
Biz sizi ararız
Bana 3 kişi çapraz sorgu yaptı bir sürü soru sordular orada afalladım işte bölümü sordu okul adı verdim falan
Bilerek senin tepkini reaksiyonunu ölçmek için yapıyorlar. Soğukkanlı olmak lazım
Hayatımda hiç işe girmemişim ki nerden bileyim
Olmadı senin
Oldu
Çook 😅
Nasıl mesela anlatır mısın 🤣 ben heyecandan cümlelerimi düzgün seçemedim saçmaladım çok rezillikti
boş ver önemsiz zaten anlatılcak bişey yokki