Fabrikaya iş görüşmesine gittim dalga geçer gibi suratıma bakıp, 5-6 tane soru sorup güldüler. Hep böyleler mi?

İyi bir şey midir fabrikada çalışmak yoksa farklı bir yere mi girsem devlet işinde?
Egoist bencil gibi geldiler sordukları soruları cevapladım kadının biri kahkaha attı ne alakaysa oysa düzgün bir şey dedim.
Fabrikaya iş görüşmesine gittim dalga geçer gibi suratıma bakıp, 5-6 tane soru sorup güldüler. Hep böyleler mi?
Cevapla