Asgari ücretin 17.000 TL olduğu yerde, 6000 TL'ye öğretmen olarak çalışılır mı?

Asgari ücretin 17.000 olduğu zaman da ben bir özel kurumda öğretmen olarak 6.000 Tl'ye çalışıyorum. İhtiyacım olduğu için kabul etmiştim ama şu an çok az gelmeye başladı Tyt anlatıyorum ayt anlatıyorum ayriyeten 5 6 7 ve 8. sınıflara giriyorum ne diyorsunuz arkadaşlar en az kaç almam lazımdı işten çıkıp kpss'ye çalışayım mi?

Asgari ücretin 17.000 TL olduğu yerde, 6000 TL'ye öğretmen olarak çalışılır mı?
Cevapla