AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
pilot olmak istiyordum bar işletmecisi oldum
Sanatçı ve tasarımcı olmak istiyordum.
Sanatçı ve tasarımcıyım.
Bilgisayar mühendisi olmak istiyordum gıda üreticisi oldum
Psikoloji okumak istiyordummm ama afet yönetimi okuyorum
Hostes olmak isterdim. E ticaret el başlayıp yazılımcı olmaya karar verdim
Hemşire olmak istiyordum müşteri temsilcisi oldum 😒
Komando olmak isterdim şu an doktorlukta karar kıldım
Tır şoförü olmak isterken, güvenlik personeli oldum
Hiç su olacağım diye bir şey demedim hayati olduğu gibi yaşadım şimdi de oyle
İyi bir insan olmak istiyordum. Olduğumu düşünüyorum.
Polis olmak istiyordum da babiş izin vermedi
Dis doktoru olmak istiyordum teknik hirdavat magazam var
Öğretmen olmak istiyordum umarım muhasebede başarlı olurum
Anasınıf öğretmeni olmak istiyordum, 5 ay sonra itfaiyeciyim 😂
Yangınlar benden korksun diyorsun 😉🔥
Cok hayallerim vardi cok hatalar yaptim cok pismanim universite okudum ingilizce ogretmeniyim ama ruhum yok
Ah be hocam niye öyle diyorsunuz
24 yasindayam 2misli hiss ediyorum kendimi... hatalarim beni mahv etti hayata dair umudum yok. Nasil hayat sever biriydim nasil renkliydim gencligim gitti iyreniyorum hayattan degil kendimden guzelligimle övündüm başıma ne belalar açtım ruhumu kirlettim ruhum yok
Ne gibi
Boş ver ya
Yaşayan ölüyüm farz et
Anlatabilirsin
Ne yaptın ki bu kadar iğreniyor sun kendinden anlatabilirsin
Gene olarak kendime çok kötülük yaptim. Başkaları için hep iyi bi insan oldum kendimeyse düşman
Anlatmak istersen mesaj kutunu aç konuşalım
Xper seviyeç yeterli degilmis
öğretmen olmak istiyodum inşallah olacam temennimiz o yönde 😬
Avukat olmak istiyordum hukuk fakültesinde son 4 ders için ziyan oldum 😂
Şarkıcı olmak isterdim hep şimdi oyuncu ve dansçı olmayı düşünüyorum yani hedefim
Dans güzeldir
Aynen
Eczacı olmak isterdim / ama şimdi Hatay / Antakya'da öğretmenlk yapıyorum ☺️
kimse umduuğunu bulamadı büyüdük hayatın paradan ibaret olduğunu öğrendik
Küçükken ressam olmak istiyordum şimdi evdeyim 😒😒😒
İtfaiyeci olmak istemişimdir ticaret sektöründe çalışıyorum
Biraz mı umduğunu bulamadı? Bence hiç bulamadık öğretmen olmak istiyordum marketçi ve sonra ev hanımı oldum 😂😂
Oda iyi ya
Pilot olmak isterdim
İngilizce öğretmeni oldum ve kendi inşaat firmamı yönetiyorum
18, yaşında mı ana
Kimliğimizi gizlemiyor muyduk
Alt yazılı film çekmek istiyordum ama şimdi altyazısız film çekiyorum
Ahaha detay mühim tabi
Moda tasarımcısı olmak istiyordum güzellik uzmanı oldum
Güzellik tüyosu gelir mi
Yani klasik şeyler aslında
- oturarak ve soluklanarak su içmek günde 2.5 litre (saka su markası iyidir)
- öğle gibi ya da istediğin bi vakit yeşil çay içmek
- öğle akşam olmak üzere sade soda içmek
(Beypazarı iyidir)
- saten kılıf kullanmak
- cilt tipini öğrenmek ve buna uygun ürün kullanmak
- ne çok soğuk ne çok sıcak suyla yüzünü yıkama ılık ya da ılığın biraz soğuğu olabilir
-akşam uyumadan önce meyve ye
•1 elma dilimle
•1 nar ayıkla
•1 havuç rendele ve 1 kaşık zeytinyağı Ekle (2 havuçta yapabilirsin)
-güneş kremini aksatma
-nemlendiricini sür ama cildine uygun olan
-haftada 1 peeling cildine uygun olan
-çayı kahveyi abur cubur azalt
-cildini temizle sabah akşam olarak 2x
-takviye kullan
-
Sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin canım
Var teşekkürler
Karartılar neden oluşur
Nerde tam olarak kararmalarınız var
Genel ya
Yüzünde kararma varsa ağdayla alıyorsan asla alma belki ilk başlarda farketmezsin ama yapa yapa yüzünde sivilcelenme olur tabi bu ciltten cilde değişiyor ama kararma her ciltte olur ağdadan dolayı ve özellikle bıyık bölgesinde kararmalar daha çok görülür bu da sigaranın etkisi ve yeterince su alamamaktandır güneş lekesi gibi kararmalar farklıdır ama genellikle yanlış ağda yüzünden kararma olur bide güneş kremi kullan kullandığın ürünlere de dikkat et bazılarını kullandıktan sonra güneş kremi kullanmak gerek yoksa kararma lekelenme yapar ve güneş çokta masum değil faydası kadar zararı da var 12 gibi güneş çıktığında avucunu 15 dk güneşe tut çok iyi olur vitamin hapı almış gibi olursun
Koltuk altı kararması da deodorantlar yüzünden olur lazerden olur aslında genel olarak bir şey diyemem çünkü her yerde farklı şeyler yüzünden oluyor sayfa sayfa yazmış olurum bitmez tam bölgeni bilmediğim için
Yazacağım isteği onaylayıp takip edersen
Ben her sene farklı bir meslek olmak istiyorum mesela dedektif asker polis gazeteci hep değisti şimdi tıbbı sekreterlik okuyorum atanirsam bu bölümden devam
ben dansöz olmak istiyordum :D öğretmen oldum
Sevilen bir meslek, öğretmenlik bence
Astronot olmayı çok istiyordum. Olmadı ama şu an işletme mezunuyum ve nasa da çalışmaya başladım. Astronot tabi ki olamayacağım ama en azından nasa da çalışıyorum. 2 seneyi bu martta devireceğim
Hayırlısı olsun
Hep boyle kendi isini hayal eden küçük çocuktan, simdilerde ise hiç bir şey yapamayan büyük bir çocuğa döndüm
Uçak mühendisi olmak isterdim
Okulu kazandım 1. Yılımda dondurdum
Hayvancılık yapıyorum
İşler nasıl. Ben de istiyorum
Severek yaparsan çok harika bi iş
Kazanç olarak bakmamalısın
Seviyorum da ama getirisi de olmalı illa
Kazanç olarak eğer arazi seninse ekip biçmesini kendin yaparsan çok iyi kazanç sağlarsın
Arazimiz var
O zaman destek ile başlamalısın etraflıca düşün ve başla
Küçükken çok şey olmak istiyordum şu an sadece mutlu olmak istiyorum..
Oda olur illa
Bazen bir insanı bu kadar önemsediğin için kendinden utanırsın.. o noktadayım
Utanmalısın, senden önemli değil kimse
Umarım geçer biran önce
Doktor ve polis olmak istiyordum hep. Ama maalesef olamadım. Küçük bir anne oldum
Ortaokul yıllarımda araba tasarımcısı olmak istiyodum, otomotiv mühendisi oldum
Gayet Güzel
Sağol
Avukat olmak istiyordum mimar oldum avukat sevgili yaptım
Güzel yatırım olmuş skdk
Hahahah
Ingilizce öğretmeni olmak istiyordum Siyasetçi oldum :(
Anaokulu öğretmeni olacağım derdim şu an tıbbi sekreterlik okuyorum.
Doktor olmak istiyordum şimdi ingilizce öğretmeni oldum
Küçükken öğretmen olmak istiyordum. Hemşire oldum. Hemşire olmak istemeyince avukat oldum …
Vezir olmak istiyordum rezil oldum.
Hshshs
Futbolcu olmak isterdim, bimciyim şimdi
Bende en çok Futbolcu olmak isterdim
Çocuklukta kaldı
Sol kanattan çıkıp orta açacaktık... Beşiktaşla 4 yıllık sözleşme yapacaktık🥹
Nasip değilmiş
Hakkınızda hayırlısı olsun genjler
@Eleştir amin inşallah
hiçbirşeydi hiçbirşeyim
Zor olsa gerek
Doktor istiyordum doktor oldum
Biri tutturmuş bari 😌
Saygı duydum
Doktor olmak istiyordum , Veteriner teknikeri oldum Sonra ondan da sıkılıldım
Model olmak istiyordum fotoğrafçı oldum jfhdhdbs
Düğünlerde saz ekibim olsun istiyordum. Sağlık camiasına girdim :))
Ticaret istiyordum yapıyorum. Sen neden beni engelliyorsun mesajlarda
Müzisyen olmak istiyordum. Oldum ayrıca elektrikçiyim
İc mimarlık istiyordum İnşallah öyle olucak 🤲🏻🥺
Küçükken allahın sevgili kulu olmak isterdim şimdi papaz oldum.
Psikolog olmak istiyordum şu an mezunum hayırlısıyla tercüman olucam
Hiçbir şey olmak istemiyordum hiçbir şey de olamadım
Formula 1 pilotu ————> tekniker
Orantılı
Dansöz olmak istiyordum. Hemşire oldum yapamadım sosyal hizmet uzmanı oldum istemedim. Güzellik uzmanıyım hayatımı yaşıyorum hahah
Hiç hedefim yoktu hiç bişey oldum
Şaka küçükken iç mimar olmak istiyordum hemşire oldum
Oda güzel
Veteriner ama malum eğitim sistemi izin mi verdi hedefim değişti işletme ve mimarlık arasında kararsızım
Olmak istedigim Temizlikci
Oldugum Mühendis
Abla temizlikçi ne ajaj
Herkeste istediği şey olmuş bu kadar mutsuzlar kim
Çok haklısın, aynısını düşündüm
Mutsuzlar görüş paylaşmayacak kadar üzgünler
Sahaf oldum da
Ama kısa sürdü
Üzücü
Ekonomik koşullar
Malasef
şu an da bi 400 000 TL olsa yine dönecem ama yok
Kredi filan
Faizler çok yüksek be kanka olmuyor tek çare destek bulmaktı oda olmadı
Polis olmak istiyordum ve oldum.
Heh güzel
🙏🙂
Anne baba olmak zaten istesendw istemesende genelde olan birsey. Ayrica pahasi bicilemez bir meslek olurdu olsaydi😏
Demi demi😂
Aynen öyle 😅👍