Kariyeri öncelediğim için sevgilim olmadı ve geride kalmış hissediyorum?

Akademik kariyer yapmaya çalıştığım için şu ana kadar bir sevgilim oldu ve 27 yaşındayım. İnsanlar evlendi barklandı. Kendimi geride kalmış hissediyorum. Sizce yanlış mı yapıyorum?

Kariyeri öncelediğim için sevgilim olmadı ve geride kalmış hissediyorum?
Cevapla