2 yıllık Ön lisans mezunu olan bir öğrenci açıköğretim ile onu 4 yıla tamamlarsa 4 yıllık üniversite mezunumu sayılır? yoksa açıköğretim mezunumu?

2 yıllık Ön lisans mezunu olan bir öğrenci açıköğretim ile onu 4 yıla tamamlarsa 4 yıllık üniversite mezunumu sayılır? yoksa açıköğretim mezunumu?

Yani 2 yıllık bir bölümden özel üniversiteden mezun olup dikey geçiş sınavında bir yeri kazanamayıp bu 2 yılı açıköğretim ile 4 yıla tamamlarsa bu öğrenci son 2 yılını AöF de okursa 4 yıllık lisans mezunumu sayılıyor 4 yıllık üniversite mezunumu sayılır?
Güncellemeler
+1 yıl
tamam 4 yıllık mezun sayılıyormuş. Peki şimdi 2 yıllık ön lisans mezunu son 2 yılını açıköğretim ile tamamladı diyelim. Mezun olduğunda da 4 yıllık mezun oluyor. Bir iş başvurusunda son iki yılı açıköğretim ile tamamladı diye bu kişi diğer iş başvurusunda bulununan normal 4 yıllık lisans mezunlarından daha dezavantajlımı olur?
2 yıllık Ön lisans mezunu olan bir öğrenci açıköğretim ile onu 4 yıla tamamlarsa 4 yıllık üniversite mezunumu sayılır? yoksa açıköğretim mezunumu?
Cevapla