Isten cıkmadan önce 10 gün yıllık iznim vardı?

İşten cıktım 10 gün yıllık iznim vardı. Talep ettim kullanmama izin vermediler. Ama istifa dilekçem hemen kabul oldu. Bu yıllık izin hak ise neden verilmedi. Bordromu talep edip Şikayet etmeli miyim?

Isten cıkmadan önce 10 gün yıllık iznim vardı?
Cevapla