Açık öğretimden örgüne geçmek isterken dışarda kaldım, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar öncelikle çok acil lütfen bilen varsa yazsın ben açık öğretimde okuyordum 9. sınıfta geçmiştim bu dönemin başında örgüne geçmek için milli eğitime gittim okul kontenjanlarına falan baktık boş kontenjan falan bulamadık ama yine de tasdikname al gel tekrar bakicaz dendi bende tasdikname aldım Halk eğitimden fakat alana kadar geç oldu zaten okulun açılmasına da az kalmıştı hemen gel demişlerdi gideceğim günde aksilikler çıktı gidemedim maalesef ne yapmam gerek bilmiyorum şu an açık öğretimde bile değilim tasdikname aldığım için tekrar gitsem geçiş olur mu lütfen bilen yazsın
Açık öğretimden örgüne geçmek isterken dışarda kaldım, ne yapmalıyım?
Cevapla