Okulu bırakmak istiyorum söylediklerim ne kadar mantıklı sizce?

Okulu bırakmak istiyorum bunu isteme sebebim temel derslerimdeki başarısızlığım yani matematik kimya fizik gibi derslerden dolayı bir yılım bu derslerden dolayı gitti ve kafamda almıyo meslek derslerimde başarılı olabiliyorum ama yetersiz sayılıyo annemle konuşuyorum kalbime mi indircen yok şöyle yok böyle diye korkutuyo beni sırf onun için okuyorum zaten, bir zamanlar üniversite olan hayalim aldığım o ygs sayısal kitaplarımın yüzüne bakamıyorum başarısızlığımdan dolayı okulu bıraktığımdada web tasarım web programlama kursları alıp sertifikayla işe girme ve kendimi geliştirme gibi bir çabam var ne dersiniz bir fikriniz var mı :(
Okulu bırakmak istiyorum söylediklerim ne kadar mantıklı sizce?
Cevapla