İşe yeni başladım biraz asosyalim. Nasıl öz güvenli olurum?

İnsanlarla iletişim becerim 0. Özgüvenim yok sesim çıkmıyor konuşurken beni duymuyorlar. Biri bişey sorunca cevap bile veremiyorum. Çok cesaretsiz iş bilmez asosyal ve korkağım. İşteki kızlar benim hakkımda konuşuyor çok bariz süzerek bakıyorlar hep. Kim bilir neler diyorlar. Sürekli hata yapıyorum. Kaç tane iş denedim olmadı. Bundan da ayrılsam mı? Ben ne yapacağım böyle 😩😩😩

İşe yeni başladım biraz asosyalim. Nasıl öz güvenli olurum?
Cevapla