Askeri personelden nefret etmek beni terörist ya da hain yapar mı?

Abi (hepsi için değil bilen kendini bilir üzerine alınmasın) ben çoğundan hiç haz etmiyorum yani üniformayı giyince kendilerini gazi sanıyorlar hâlbuki sadece haramzade tiplemelerden çoğu.

Yavaş güzel insan vatan millet memleket için buradasın hepimiz gibi bu vatanın evladısın sanma ki her meslek saygın bir meslek. Bilmiyorum benim düşüncem böyle yanlış düşünüyor da olabilirim.

yav eskiden askeriye ye girerken asker selamı vererek girerlerdi şimdi o da yok abi böyle haremlik selamlık gibi takılıyorlar o belli başlı hain itler yüzünden.

Askeri personelden nefret etmek beni terörist ya da hain yapar mı?
Cevapla