Otopsi yardımcılığı düşünüyorum. Beni kan tutuyor, yani böyle şeylere alışabilir miyim sizce?

Merhaba arkadaşlar ben bu yıl tyt’ye gireceğim dil bölümdeyim. Tercüman veya hostes falan olmak istemiyorum, otopsi yardımcılığı düşündüm bende. Beni kan tutuyor yani böyle şeylere alisabilir miyim sizce? Gerçekten istediğim bir bölüm aslında yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca o bölümü okuyan varsa otopsi zorunlu değil mi?
Otopsi yardımcılığı düşünüyorum. Beni kan tutuyor, yani böyle şeylere alışabilir miyim sizce?
Cevapla