• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

KPSS sizce kaldırılmalı mı? Beden eğitimi mezunuyum?

Mmdagg
Mmdagg Takip Et
Xper 1 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Beden eğitimi mezunuyum fakat her branş için soruyorum kpss sizce gerekli mi? Okuldan diploma puanımızla atansak daha mantıklı olmaz mı? Düşünceleriniz?

KPSS sizce kaldırılmalı mı? Beden eğitimi mezunuyum?
Cevapla
Eğitim Soruları Okul Soruları KPSS Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • MadalyasizDelikanli
    MadalyasizDelikanli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ücretli öğretmenlik denilen ameleliği kimse yapmasa emin ol zaten kpss ye gerek kalmaz herkes atanır. Ama şimdi kendimi devlet yerine koyuyorum. Kadrolu öğretmenle aynı işi 4 te 1 fiyatına yapmayı kabul edenler varken neden öğretmen atayayımda 30 bin maaş vereyimki? Devlette haklı. Ücretli öğretmenlik yapıp kendine ve mesleğine saygısı olmayanlar düşünsün kpss yi hocam. boş ver böyle daha iyi.

    0
    6 Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Yani aynı mantıkla düşünüyoruz fakat açıkta kalan çok oluyor biliyorsunuz bu işin neresinden bakarsak bakalım faydalı bir yanı yok yıllarca verilen emekler masraflar aile beklentileri mezuna kalan kişilerin iş arayışı farklı işlerde çalışıp mevcut düzende ezilmek herkes hakettiği yerde olmalı diye düşünüyorum teşekkür ederim düşünceniz için

      Yorumla
    • MadalyasizDelikanli
      MadalyasizDelikanli
      +1 yıl

      Hocam şu an güncel ücretli öğretmen sayısına ve açıkta kalan öğretmen sayısına bakarsanız tablo daha net gözükür. Şu an atanmanın bu kadar zor olmasının tek sebebi budur. Buna emin olabilirsiniz. Ha bazı branşları ayrı tutuyorum tabiki. Ama ana branşların açıkta kalması gerçekten çok saçma.

      Yorumla
    • Onlygirl_
      Onlygirl_
      +1 yıl

      Ya ben az az almalarını daha doğru buluyorum. Çünku madem herkesi almıyorlar gerçekten puanalri yüksek insanları alsınlar. Alım sayısı yükseldikçe bölümlerin alımlardaki taban puanları düşüyor. Bu kalitesizliği getirir bence. Ve her yıl fazla alırlarsa sonraki sene mezun olanlara yer kalmaz. Ama tabi bu kadar az ve komik rakamlar da olmasın.20 bin almislardi geçen yillarda mesela. En krizde olduklari yıl bile en az 30 bin almalılar bence

      Yorumla
    • MadalyasizDelikanli
      MadalyasizDelikanli
      +1 yıl

      @Onlygirl_ evet bu da farklı ve doğru bir bakış açısı. Gerçekten alım fazla olduğunda da kalite düşüyor. Aslında iki türlüsü de kötü. Bir orta yolu olmalı bunun. Mesela soruyu soran arkadaşın dediği gibi okul puanlarına göre yani ganoya göre atama yapsalar mantıklı olabilir. Hem bu sayede atanmak için bölümü okurken herkes daha yüksek gano için daha çok öğrenmeye çabalar. Tabi bunun kötü yanı yokmu elbette var. Maalesef okuduk gördük üniversitede bazı hocalar sevdikleri bazı kişilere torpil yapabiliyor. Ya kısacası Türkiyede her şey zor 😀 en iyisi yurtdışına gidip ayak işleri yaparak 5-10 sene gibi bir sürede zengin olup Türkiyeye geri dönmek. Arkadaşın babası öyle yaptı. Şimdi aylık aldığı dairelerin kiralarıyla süper bir şekilde geçiniyor 😀

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      @Onlygirl_ bu birikmisligi yaratıp sonra eritmeye çalışmak çok saçma ben aciktayim mesela insan bir noktadan sonra ne yapacağını şaşırıyor gerçekten yani keşke okumasaydım farklı bir iş kolundan başlasaydım şu an bambaşka şeyler konuşuyorduk kısır döngüye mahkumuz ben kendi düşüncem de sabitim belli bir ortalaması olur her branşın o ortalamaya göre yerleştirme yapılır kapalı olan köy okullarını açsınlar olmayanlara yapsınlar taşımalı eğitimin önune geçsinler ortam iyileştirmesi yapılsın köylerde imkan yoksa seferber edilsin biz olanı da kapatıp her şeyin kurnazligindayiz okumuş bir insan kasiyerlik yapio inşaatta tuğla kucakliyorsa sistem kesinlikle yanlış benim yetkin olduğum alan futbol zaten 12. Sınıfa kadar ben matematik gördüm evet benim isim futbolcu yetiştirmek banane matematik den onun derdine onun uzmanı düşsün saçmalık

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Yakında bunu yapan kişi ben olacağım kesinlikle bu sistem gerçekten hiç adil değil

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sedomania2
    sedomania2 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    dediğin gibi olması için ünilerin çoğunun kapanması ve kalanların da kontenjanının azaltılması lazım. zaten sadece kpss kaldırılsın diye değil aynı zamanda üni mezunu işsizlerin ve ara eleman sorununu çözmek için ünilerin en az yarısının kapanması lazım. - net yapanlar üniversiteye girebiliyor. okuduğunu anlayamayan biri asla üni okumamalı.

    0
    4 Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Yani asıl konu bu atanmayacaksa bir çok insan bu üniversiteler neden eğitim veriyor. Zincirleme trafik kazası resmen bu bir lise mezunu üniversite kazanamazsa eğer aileden baskı görüyor artı çevre artı yaşıtların verdiği psikoloji dayatılmış psikoloji var mecbur hissediyor bir çok kişi kendini daha sonra okul serüveni ve ailelerin yaptığı masraflar cabasi yurt sorunu ev sorunu okul bitiyor hani sen ne oldun anca mezun oldun

      Yorumla
    • sedomania2
      sedomania2
      +1 yıl

      üni okumak çok abartılıyor artık diplomanın bir önemi kalmadı. okuyanların bir kısmı da sırf aile evinden uzaklaşmak ortam yapmak için okuyor. sonra da ben üni okudum diyip iş beğenmemezlik yapıyor. şu an cb olsam ünilerin en az yarısını kapatırım. üni dediğin şey her yerde olmaz ve herkeste üni okumak zorunda da değil ha okuyacaksa da belli bir seviyede olmalı ki okusun

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Orası elbette öyle maalesef buda temelin bozuk olduğunu gösteriyor. Torpil desen her yerde var sistem desen yanlış her şey başlı başına sıkıntı

      Yorumla
    • sedomania2
      sedomania2
      +1 yıl

      ülkede sıkıntılı olmayan şey yok zaten. çözülmesi gereken çok şey var çok...

      Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 584 cevap paylaştı.

    Öğretmen alan bilgisini ölçmek için gerekli. Bir de mezun ettikleri her öğretmeni devlet kadrosuna almaları imkansiz. Ondan aralarında eleme yapmaları lazım. Tabi bu insanlari devlet kurumuna aldıkları için ellerindeki en objektif ölçme ve değerlendirme sistemiyle bunu yapmak zorundalar. Bunun için en uygunu bence kpss.

    0
    11 Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Sadeleştirme yapılamaz mı mesela? Eğitim bilimleri ve alan bilgisi harici girmek neden daha önce bizleri yetiştiren öğretmenlerin atamasi bu şekilde bir sınav sistemiyle yapılmadı ve sözlü mülakat olayını doğru buluyor musunuz?

      Yorumla
    • MadalyasizDelikanli
      MadalyasizDelikanli
      +1 yıl

      Peki hocam ücretli öğretmen alırken neden hiç bir şeyini ölçmüyorlar o zaman? Onlarda normal öğretmenlerle birebir aynı işi yapıyor aynı çocuklara ders veriyor. Sizce bu işte bir saçmalık yok mu? Ücretli öğretmen olarak alırken diploma ve formasyon yeterli oluyor. Ama aynı işi yapan kadrolu öğretmeni aldığında kpss ve sözlü mülakat gerekiyor. Sizce ne kadar mantıklı? Sizce ücretli öğretmenliği kendine reva gören binlerce kişi olmasa binlerce öğretmen adayı açıkta kalır mı? Sorun tam olarak bu değil mi sizce de?

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum mantık hatası var yani bu işin bahanesi ne gerçekten çok saçma KPSS ölçüm için varsa eğer dediginiz gibi ücretli öğretmenlik yapılırken neye göre sadece diploma yetiyorsa eğer yani bu demek üniversite eğitimin yeterli oluyor o zaman kimsenin açıkta kalmaması gerekiyor. Emekli olmak isteyen öğretmenlere de teşvik verip emekli edeceksin emeklilik imkanlarını güzellestireceksin arkadan gelen mezunlar da açıkta kalmayacak. Ben zaten matematik de iyi olmak istesem yıllar boyu sporcu olacağım diye çabalamaz dağ tepe demeden idman yapmazdım üniversiteye girerken biz den matematik istenmiyor yeterlilik istiyor ben zaten bu emeği orada veriyorum çıkınca neden tekrar bu sisteme köle oluyor şu an yayın evleri o kadar güzel para kazanıyor ki çünkü insanlar buna mecbur bırakıldı gerçekten isyan edilesi.

      Yorumla
    • Onlygirl_
      Onlygirl_
      +1 yıl

      Önceden yapılmadı çünkü önceden bu kadar fazla üniversite bitirmiş insan yoktu. Haliyle üniversite bitirmiş her insana devlet kadrosunda yer vardı. Ama artık bu iş bir rekabete dönüşmüş durumda çünkü herkes okuyor. Sözlü mülakat olayını kesinlikle doğru bulmuyorum. Çünkü insanin olduğu yerde öznellik vardır. Nesnel bir değerlendirme sistemi kullanmamaları şaibeye ortam hazırlamak demek. Sözlü sınav güvenlilirligi en düşük sınav tipidir. Çünkü kişinin karşı taraf hakkindaki düşünceleri, mükemmelliyetci ya toleranslı biri oluşu sınav sonucunu etkiler. Ondan farklı kişiler aynı performansa çok ayrı notlar verebilirler. Bu da insanların bağıl değerlendirilmeye sokulduğu yani puanlarından çok siralarinin önemli olduğu sınavlarda çok büyük veballere sebep olabilir

      Yorumla
    • Onlygirl_
      Onlygirl_
      +1 yıl

      @MadalyasizDelikanli Evet at bakıcılığı bölümünü bitir. Sonra da ücretli öğretmen başvurusu yap. Sınıf öğretmeni oluyorsun. İnsanlar da 4 yıl eğitim fakültesinde dirsek çürütsün.

      Yorumla
    • MadalyasizDelikanli
      MadalyasizDelikanli
      +1 yıl

      Evet ve bence bu işi yapanların ne mesleğine ne kendisine saygısı yok. Ben de ilk mezun olduğumda başvurdum. O sıra kendi işimi yapıyordum. Direkt çağırdılar evrakları falan istediler. Evrakları hazırlarken aklıma geldi maaşı sorayım dedim. Maaşı duyunca direkt ben gelmiyorum dedim kapattım telefonu. Tamamen rezalet bir durum. Ücretli öğretmenlik yapacağına git bir yerde asgari ücretle çalış çok daha iyidir hem maaş olarak hem kendine ve mesleğine saygı olarak.

      Yorumla
    • Onlygirl_
      Onlygirl_
      +1 yıl

      @MadalyasizDelikanli Kesinlikle. Bazı okullar ek ders ödemesi ücretli öğretmene yapılmadığı halde gidip nöbet tutturuyor. Veliyle bir sorun yaşadım ve seni şikayet etti diyelim kadrolu korurken seni korumuyor. Sigorta desen yarım yatiyor. Resmi tatil oldu, kar yağdı diyelim. Okul tatilken maaşı kesiyorlar. Çekilecek çile değil. Sadece devlet kadrosuna atanmak isteyen kişiler geçici süre için kendine tecrübe katmak için yapabilir. Onun haricinde sürekli çekilecek çile değil

      Yorumla
    • MadalyasizDelikanli
      MadalyasizDelikanli
      +1 yıl

      Evet sigorta ve maaş muhabbetlerini de biliyorum tatillerde sigorta yok maaş yok. Bence geçici bir süre bile yapılmaz. Çünkü hali hazırda atanmayı bekleyenlere engel oluyorlar. Şu an öyle okullar biliyorumki en önemli branşlarda koskoca okula tek öğretmen almışlar o da ücretli. O ücretli yapan olmasa oraya birisi hatta belki kendisi atanacak. Ama işte akıl edemiyorlar. Hani derler ya bindiği dalı kesmek diye. Tam bu deyimin karşılığı işte ücretli öğretmenlik. Hatta kendi ayağına sıkmakta denebilir 😀

      Yorumla
    • Onlygirl_
      Onlygirl_
      +1 yıl

      @MadalyasizDelikanli Yani özel sektöre öyle herkesi almıyorlar. Bir de orada amele gibi kullanıyorlar öğretmeni. Ondan herkes özel sektore girmek istemiyor. Ondan mecbur ücretli yapıyorlar.

      Yorumla
    • MadalyasizDelikanli
      MadalyasizDelikanli
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun hocam. İnşallah herkesin iyi bir işi olur. Ama benim buradan öğretmen adaylarına vereceğim tavsiye şudur. Tek seçeneğiniz öğretmenlikmiş gibi düşünmeyin. Devlette veya özel sektörde öğretmenlikten daha iyi yapabileceğiniz alanda işler olabilir. Onlara da yönelin.

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Bu işin neresinden bakarsak orası doğru değil kısacası sömürge sistemi içerisindeyiz kimse hakettiği yerde değil

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

1

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Gerekiyor

    0
    9 Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Sizce neden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Muş mezunu ile Marmara mezunu aynı değil olmamalı da. Puana göre atama yaparsan Marmara mezunu açıkta kalır. Bir şey verecek olan açıkta kalır

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Bence yanlış düşünüyorsunuz ben diploma puanına göre diyorum o zaman üniversiteler de kendine çeki düzen vermiş olacak zaten iyi bir eğitim görmemiş olmayacaksın. KPSS de atanan herkes marmara mezunu değil demi? O zaman burada bir çelişki oluyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bol keseden dağıtan öğretim görevlisini nasıl tespit edeceksin

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      KPSS sınav sorularını giren 2 milyon kişi bilmeden mi giriyor sizce burada kesin bir güvenilirlik var mı? Bir çok örneğini yakın zamanda gördük

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      iyi insan olmazsa iyi bir toplum da oluşmaz birey olma sorunu yaşayanlar toplumu oluşturamaz sonrasında her türlü kötü şey olur

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      maalesef doğru çok az bizim icin de bulunduğumuz asıl sorun bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bunu çözsen her şey başka oluyor köy enstitüleri bunu çözüyordu kapatıldı

      Yorumla
    • Mmdagg
      Mmdagg
      +1 yıl

      Isımıze gelmeyeni kapatırız zaten ya

      Yorumla

Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > KPSS sizce kaldırılmalı mı? Beden eğitimi mezunuyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversiteyi bırakıp lise mezunları için yapılan KPSS'ye girsem mantıklı olur mu? 32 cevap verildi
Sizce tıp fakültesi'ni yarıda bıraksam pişman olur muyum? 10 cevap verildi
2 yıllık sağlık bölümünden hemen atanmak mi yoksa sınıf öğretmenliği okuyup atanmak mi? 4 cevap verildi
Mezuna bırakmak mantıklı mı sizce? 8 cevap verildi
Sizce KPSS'ye girip atanmak mı? Yoksa okulun bitmesini beklemek mi? 3 cevap verildi
Sizce üniversite giriş sınavları kaldırılmalı mı? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨