Hak ettiğiniz şeyi bulana kadar beklemek mi lazım?

Bu iş için de ilişkide de. Mesela hiç hak ettiğim erkeği bulamadım hep bana benden düşük erkekler denk geldi ya da davranması gerektiği gibi davranmayanlar. Yani şunu diyim ben güzel bir kadınım her anlamda iyi ve çevremde benden kötü kadınlara erkekler hep hesap ödüyor hediye almıyor köpek oluyor ama bana sarkan edenler hep tembel cimri bencildi ondan hep ilişkilerim kısa sürede bitti. Aynı şey iş için de geçerli eğitimim zekam çalışkanlığım çok iyi ama girdiğim özel şirketlerde hep sömürülmeye çalışıldım düşük maaşa mobbing saygısızlık vs ondan oralarda da kısa sürede çıktım hep. Yani sizce bana layık çok iyi aday gelmeden flört de iş de asla yapmamalı mıyım yoksa o da mümkün değil yıllarca işsiz ve flörtsüz olmak diye alttan mı alayım?
Hak ettiğiniz şeyi bulana kadar beklemek mi lazım?
Cevapla