Sizce okul mu okusam yoksa kendi iş yerimi mi kursam?

Hangisi daha mantıklı? Şu an uzaktan bir sağlık bölümü okuyorum ama maddi olarakta sehir uzak olduğu için zorluyor beni ekstradan çalışıyorum ama 8 bin bana yetmiyor sanırım. El mesleğim kuaförlük var ama yeteri kadar ustada değilim sadece belgede ustayım. Babam emekli olunca kendine güvenirsen sana destek olurum dedi birde sevdiğim bey var adam maddi olarak zorda kaldığı için evlenmiyor ama ben onun benim için doğru insan olduğunu hep düşünüyorum kendimi kurtarınca evlenmek istediğimi söylemekte istiyorum okumak Şu an heleki bu bölüm saçma geliyor iken çevremdeki herkes oku zaten geleceğin garanti diyor çok kararsız kaldım sizce ne yapmalıyım

Okumaya devam et DGS ile hemşirelik oku iyice bir sürün
Direkt kuaför salonunu aç hiç uğraşma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
şu an kuaförlüğü bıraktım ama el mesleği diye unutmamda sigortalı baska bir işte çalışıyorum oradaki haksızlıkları kaldıramadım ama kendi iş yerim olursa mesleğimi seviyordum
Sizce okul mu okusam yoksa kendi iş yerimi mi kursam?
Cevapla