Güncellemeler
+1 yıl
şu an kuaförlüğü bıraktım ama el mesleği diye unutmamda sigortalı baska bir işte çalışıyorum oradaki haksızlıkları kaldıramadım ama kendi iş yerim olursa mesleğimi seviyordum
Hangisi daha mantıklı? Şu an uzaktan bir sağlık bölümü okuyorum ama maddi olarakta sehir uzak olduğu için zorluyor beni ekstradan çalışıyorum ama 8 bin bana yetmiyor sanırım. El mesleğim kuaförlük var ama yeteri kadar ustada değilim sadece belgede ustayım. Babam emekli olunca kendine güvenirsen sana destek olurum dedi birde sevdiğim bey var adam maddi olarak zorda kaldığı için evlenmiyor ama ben onun benim için doğru insan olduğunu hep düşünüyorum kendimi kurtarınca evlenmek istediğimi söylemekte istiyorum okumak Şu an heleki bu bölüm saçma geliyor iken çevremdeki herkes oku zaten geleceğin garanti diyor çok kararsız kaldım sizce ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence eskort ol daha iyi para var
dgs kolay değil o yüzden işyeri aç.