Hocalara istek yollamak absürt bir şey mi? Hocalar, öğrencileri istek attığında ne alaka diyorlar mıdır yoksa normal mi bulurlar?

Hocalara istek yollamak absürt bir şey mi? Hocalar, öğrencileri istek attığında ne alaka diyorlar mıdır yoksa normal mi bulurlar?
Cevapla