AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben ögrencilerimi kabul etmiyorum.
Özelde dil okulunda kabul ediyordum sadece
Sevdiğim bir kurs hocam. 900 küsür takipçisi var. Öğrencileri de vardır herhalde. Atmam saçma mı olur
Bir şey olmaz eger 18- değilsen
Yok değilim:)
O zaman bir şey olmaz. Ben genelde 18 yaş altınıne olur ne olmaz diye kanul etmiyordum. Ergenliklerinden ne yaptıklarını bilmeyebiliyorlar :D
Anladım:). Yani hocaya da absürt gelmez herhalde atmam dimi
Amacın normal takipten bir şey değilse bir şey olmaz
Normal takipleşicem. Başka ne yapabilirim ğdbdğdbpdbsj. Ama ne biliyim siz öğretmenler takip isteği atılmasını saçma buluyorsanız, ne alaka niye takipleşelim falan diye düşünüyorsanız diye atamadım😂
Ahaha :D Ya şimdi ögretmenine yürüyen, aşık olan su olan bu olan oluyor :D O yüzden karsı cinsten kabul ederken bir düşünmek gerekiyor :D Yoksa sende biliyorsun neler yapılabileceini yalana yatmayalım dwq asdw
Pdbdğmdşxjs olabiliyor tabi ama amacım öyle bir şey değil. Diğer yazdıklarımı bir düşündüm bilemedim o yüzden bi
Dğer yazdınlarını derken? :D
Amacın öyle bir şey değilse bir şey olmaz ya. En fazla takibi kabul etmez. :D
siz öğretmenler takip isteği atılmasını saçma buluyorsanız, ne alaka niye takipleşelim falan diye düşünüyorsanız diye atamadım. Şu kısım yani😂
Haaa :D Yani artık bu genel bir şey oldu. Diyen var mıdır bilmem.
Ben kendi özel hayatımı görmesinler diye kabul etmem mesela lise ögrencilerimi. Siyasi görüşlerimi hikaye yaptıgım oluyor ya da nerden bileyim dinlediğim bir şeyi paylasıyorum ve onları bilmelerine gerek yok diye kabul etmem :D
😂Hmm anladım mantıklı. 900 küsür takipçisi var hocanın, illaki öğrencileri de vardır aralarda. Yani sanki öyle gibi. Ne alaka diye düşünmez herhalde🤷🏻♀️
Yok ya o kadar varsa illa zaten onları paylasmıyordur. İŞ hesabı gibi kullanıyordur :D
Benimkji direkt arkadaşlara özel olan bir hesap :d
Doğrudur:). Hoca ne düşünür diye fazla düşünmeden istek gönderebilirm artık fvdğegdphs. Yorumlar için teşekkürler
Gönder gitsin bakalım ne olacak gfhh :D
Adama yürüme ama bak ayıp ayıp :D
😂Yok be öyle bir şey yapmıcam
Ögrenci milletine güven olmaz dqwd q:D Kadın kısmına hiç olmaz 🤣🤣🤣
Yok o şöyle bence BAZI kadın kısmına güven olmaz, TÜM erkek kısmına güven olmaz şdgdpevdğhdşsv
Aaaa bak bak öylemiymiş o? :D :D Takip ettiğin hocaya da güven olmaz diyorsun yani dqwdasd
Jdğdbdğbdpd Öyle tabi genelledik sonuçta
Bizim yüzümüzden adam da karambole gitti dqwdwq
Ldvdpbdğdbd Bi düşündüm hoca istisna olabilir belki tabi beelllki
Ohooooo hani hepimiz öyleydik
işte kadın milleti bak sözüe güven olmuyor hiç dqwdwq 🤣🤣
Beelki dedim bilemeyiz şdhdğehşxbd
Çevir kazı yanmassssın 🤣🤣🤣dwqdw
Aaaa küstü 🤣
Ğdhdpgeğdvd niye küsiyim. Kahvaltı yapıyordum. Bu arada hala gönderemedim takip isteği pdgdpveüdhdps. Olmuyor atamıyorum😂
ahahaha neyden cekiniuorsun ya dQw :QWD
Ben sana benimkini vereyim oradan pratik olsun 🤣🤣🤣
Bilemiyorum ne alaka diye düşünürse yani atamıyorum nolcaksa sanki. Tanımadığım kişilerle takipleşmiyorum✌️😂
Ahaha bunu şakasına dedim yahu dqw:DQW D
Sen bu adama biraz da ynaıksın bellli :D :D
Normal hoca öğrenci ilişkisi nasılsa öyleyim işte. Başka bir şey yok. Atmaya gidiyorum şimdi ğdhdpjeğdjdş nolcak sanki yaa amaan
atmayanın cocugu olmasın haha
al artık atmazsan olmaz 🤣🤣🤣
Ğdvdşhdüdbdğsv bedduaya girmeyelim lütfen. Töbe dee
Sen takibi at, ben hemen çekicem :D QW
Attıımm
tamam boy boy cocukların olsun dqw:D:D :D
😄Hayırlısıyla
kaç cocugun olsun istiyorsun :D :D
Şimdilik kafamda çocuk düşüncesi yok şdbfğhsğxvd. İlerde olursa bilemicem. Hiç düşünmedim
ahahaha :D :D:D en azında cocuk istemem demiyorsun :D O da bir şey :D
Ldbğfbdğdvğs
adahaha :D :D Kabul etti mid damat adayımız :D
pardon hoca :D
Ahhahaha saçma saçma konuşma bee😂
ahahaha :D :D 🤣🤣🤣 İstemem yan cebime koooooooy
Tabi he heee
🤣🤣🤣 nasıl bozuldu :D
Şdbfğhsğxvd evet saçma çünkü
ama ciddi olsa seni trollüyor olamam ki o zaman 🤣🤣🤣 takılıyorum sana eglenceli oluyor :D
😂Peki tamam affettim. Hadi yine iyisin
Büyüksün abla affettin artık ne dersen o 🤣🤣
😂Öylee
Yaş kaç senin 🤣🤣
😂22
artık ablamsın 🤣🤣 ben 30 um ama olsun dqw:D
Ahahahhah iyi hadi öyle olsun
Abla senin meslek ne? Ne iş yapıyorsun :D :D dqwdqw
Takipleştik çok da düşünmeye gerek yokmuş ldvdşebşxvsşjs
eee dedim sana dqw :D Sen abarttın gözünde :D Hadi artık yüzüğü alır gelir kısa sürede dqw:DQ
Pdbdpndşdjdğhd
:D :D :D bu hoca ne hocası bu arada :D
Ldvdodvdpvd öğrenince nolcak
Merakım tatmin olacak dwq:D
Ğdvdpxvdl olmasın
oh oh ne gıcık bir ablamız varmısd qw:DQW
😂Ablan böyle yapacak bir şey yok
Ablamın başımında üstünde yeri var :D dasd
Geçende biri sordu belki yine aynisnn hayır bir şey olmaz
Yok ilk defa soruyorum ben:)
Ozaman at ya kafana takacak çok şey değil yani
Tamamm sağol
Seni tanıyor muyum adın ne
Tanımıyorsundur, kimseyle tanışmadım🙃
Tamam ozaman
Atma bence
Neden
Genel de not dönemi konu başka yerlere gidiyor
Kursa gidiyorum notluk bir şey yok ki. Sevdiğim bir kurs hocam. Atmam saçma mı olur
Atabilirsin muhabbetin samimiyetin varda
Sınıf 10 kişi. Hoca çalıştığım için sever beni. Aralarda diğerleriyle sohbetlerine katılmadım pek. Öyle🤷🏻♀️