@Sekssssesliadammm abi ciddiysen bana da anlatabilir misin benimki asgarî ücret bile değil bu sene üni kazanıp part time yapıcam da öyle şeyelr var kafam da ama öyle güçlü bi insan değilim aklim ne kadar erer bilmiyorum ama yapabileceğim bisey midir acaba e ticaret falan)))
19 yaşındayım ve 18 den beri diyeyim (😏) evli olgun erkeklerle birlikte oluyordum en sonunda tamamen bir adama ait oldum ve onun verdiği 6k ile aile evindeyim. Kötü yanı kıyafet falan abartılı ürünler alamıyorum sadece Rasping vs ödüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Allah yardımcın olsun. İşi söylemeyeyim de 50 bin üstü
50 ustu hangi kademeye veriliyor?
Şu an okuyorum mezun olunca yüksek bir para alırım diye düşünüyorum
Ne bölümü
Tıp
Güzel, kolay gelsin
Arac kiralama rent a car firmam var aylik kazanç değişiklik gösteriyor günlük 10 bin de oluyor 20 bin de oluyor
Asgari ücretle zamanını satan insandan korkarım kendi işimi kurdum aylık 100 bin dolar
Ya napalım, başka çıkış yolu mu var. Kuramam... Oan da para ve feraset lazım..
Ona*
Gel yardımcı olayım işini kur ezilme orada burada
Seksten konuşacaksan hiç yazma. Bence genellikle konuşmayalım. Sağ ol
Şu nick yüzünden hep böyle karşılanıyorum yaz tavsiye vericem sana yardımcı olucam Abaza değilim
Evliyim Instagram olmaz knk
@Sekssssesliadammm abi ciddiysen bana da anlatabilir misin benimki asgarî ücret bile değil bu sene üni kazanıp part time yapıcam da öyle şeyelr var kafam da ama öyle güçlü bi insan değilim aklim ne kadar erer bilmiyorum ama yapabileceğim bisey midir acaba e ticaret falan)))
@Tharfiniseviyorum tabiki yaparsın 1000 tl ile başla 1 ayda 10 bin al sat sadece çok basit aslında para kazanmak
Ya aslında nasıl yapıcam ya da hangi ürün satmaliyim vesayre yardımcı olma sansın var mı acaba
@Tharfiniseviyorum knk uzak dur hic guven vermedi
@ebraristeben bence de
10 bin üstü baya mı yahu asgari olmuş 15 bin zaten :D
Elektronikte çalışıyorum. Ama inşallah en yakın zamanda değişir.
Hemşireye. 26 bin küsür alıyorum şu an mesai çalıştığım için.
hemşireliği önerir misiniz
Hemşireyim yazacaktım bu arada neyse sjsj. Öneririm ya. Her mesleğin zorluğu var. Para için yapıyorsun yani.
lisede sağlık okudum şu an mezuna kaldım annem sağlıktan deam et diyo ama istekli miyim değil miyim bilmiyorum napıcam
19 yaşındayım ve 18 den beri diyeyim (😏) evli olgun erkeklerle birlikte oluyordum en sonunda tamamen bir adama ait oldum ve onun verdiği 6k ile aile evindeyim.
Kötü yanı kıyafet falan abartılı ürünler alamıyorum sadece Rasping vs ödüyorum
Part time çalışıyorum 😫
Uluslar arası bir otelin mutfak şefiyim
Dızcıyım , sabit gelirim yok ne iş koyarsam artık
Napacan ne kadar kazandığımızı
150.000 kazanırım
ne iş yapıyorsun
@COSTIGAN www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Yaklaşik 40k yöneticiyim
İş yapmıyorum evdeyim kpss bakıyorum
16200 TL alıyorum muhasebeciyim
Bir şirketin genel müdürüyüm.
Özel sektör idare eder kazanıyorum
koca parası sadece :D
E iyi o da bişey)
Güvenlik aylık gelir 24
Patatesim
Masörüm.
İş arıyorum 🙄
Bulursun
22-25
Elektronik
Web yazılım uzmanıyım. Gelirim iyi
Avukatım ayda 250 bin ortalama
Askeri personelim
Asgari
muhasebe 50 bin
Söylenmez ayıp
Kendi isim. 80.000
Ticaret mi
Pilates hocasiyim spor salonum var