ben bu korkuyu daha yeni dershaneye başlarken hissettim. ya bu insanlar en az iki senedir birbirlerinin tanıyorlar ve sıkı sıkı çalışıyorlar ben hiçbir şey bilmiyorum, temelim yok diye yedim bitirdim kendimi. başta bi meraklılar sen kimsin nesin diye ama herkesin işi kendine bi süre sonra kimsenin konuşma konusu olmadım, anlaştıklarımla arkadaş oldum ve normal ilerliyor her şey. seni rahatlatmak için benzer deneyimimden bahsediyorum iş konusu olmasa da umarım yardımcı olur^^
Teşekkür ederim haklısın ama galiba ailem yüzünden. Ailem farklı yetiştirdi beni. Babam üniversiteye bile kendisi bırakırdı. Hiç çalıştırmadı beni. Hiç arkadaş ortamım olmadı. O yüzden yaştlarım gibi değilim. Korkum da ondan. Nasıl desem yırtık girişken tiplerden olmadım hiç. Utangaçlık da var biraz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben iki farklı şirkette çalıştım. Ortamı bildiğim için, insan tiplerini bildiğim için yeni işe girmeye çekiniyorum.
Sözde kurumsal firmalarda mobbing gördüm hep. Yeni işe girersem ve orada da aynısı olursa diye endişeleniyorum.
ben de öyleyim hiç çalışmadım ve çalışmaktan korkuyorum :/
Sen neden çalışmadın ki? Benim babam izin vermiyordu
benim derslerim iyiydi bizimkiler çalışmana gerek yok diyordu. üni zamanı da geri ödemesiz burs aldığım için çalışmaya gerek duymuyordum.
İyi geceler...
Afedersiniz de neyinden korkuyorum diyorsunuz ?
Bende ilk işimde öyleydim 2 gün geçmeden alıştım
başta korkmak doğal, başlayınca her şey yoluna girer
Hiç çalışmadım ki ortam nasıl, nasıl insanlar olacak hiç bilmiyorum.
şimdi başlamazsan korkun iyiden iyiye artacaktır. eninde sonunda çalışmaya başlayacaksın bari gecikmemen üzerine benim görüşüm
Aslında insanlardan çekiniyorum. Aralarına alırlar mı nasıl duruma düşerim hiç bilmiyorum.
ben bu korkuyu daha yeni dershaneye başlarken hissettim. ya bu insanlar en az iki senedir birbirlerinin tanıyorlar ve sıkı sıkı çalışıyorlar ben hiçbir şey bilmiyorum, temelim yok diye yedim bitirdim kendimi. başta bi meraklılar sen kimsin nesin diye ama herkesin işi kendine bi süre sonra kimsenin konuşma konusu olmadım, anlaştıklarımla arkadaş oldum ve normal ilerliyor her şey. seni rahatlatmak için benzer deneyimimden bahsediyorum iş konusu olmasa da umarım yardımcı olur^^
Teşekkür ederim haklısın ama galiba ailem yüzünden. Ailem farklı yetiştirdi beni. Babam üniversiteye bile kendisi bırakırdı. Hiç çalıştırmadı beni. Hiç arkadaş ortamım olmadı. O yüzden yaştlarım gibi değilim. Korkum da ondan. Nasıl desem yırtık girişken tiplerden olmadım hiç. Utangaçlık da var biraz.
merak etme ilk 1 hafta gerilirsin sonra iş arkadaşlarına alışınca akar gidersin bende öyle diyordum şu an iş yerimde 5 ayım
sen işten değil is senden korksun
Öyle de ya ayak uyduramazsam sonuçta her gün evde olan biriyim. Hiç dışarda çalışmadım dışarıyı bilmiyorum
en fazla bir ay zorluk çekersin
Degiklik olur gözünüz açılır
Korkma knka opmuyorlar😂😂
bence sizi zorlar hiç o toplara girmeyin
Sahi mi
Haksızsın
Neden
Bir yerlerden başlamalısın korkuyu yenmek için korkularının üstüne gitmelisin
Ama hiç çalışmadım çalışma arkadaşlarım beni tuhaf karşılamaz mı? Alay konusu olmaktan korkuyorum. Bu yaşa gelmiş çalışmamış diye
Neden alay edilsin yanlış düşünüyorsun
Utangaç biriyim biraz
Açılırsın zamanla
korkacak bir şey yok
Başlama
Neden
Hangi meslek
İktisat
Hangi şehirde
İstanbul