Sizce ne yapmalıyım beklemeliyim eleman eksikliği hemen olur mu yoksa başka iş mi araştırayım?

Merhaba arkadaşlar arkadaşımın yanında işe başlayacaktım konuşmasını rica ettim gel yanıma başla diyordu müdürle konuşmuş şu an için eleman aranmıyor demiş kız da bana dedi ki kanka şu an eleman aranmıyormuş ama yanıma birini isterlerse ben direk seni söylicem falan dedi sizce bekliyim mi bi süre yoksa başka işler mi baksam?
Sizce ne yapmalıyım beklemeliyim eleman eksikliği hemen olur mu yoksa başka iş mi araştırayım?
Cevapla