Öğretmen olmak için atanmak ya da çalışıyor olmak gerekir mi?

Formasyonu olan ama akademi tarafında devam eden biriyim ama öğretmen arkadaşlarımdan sıklıkla duyuyorum bu muhabbeti. Sizce birine öğretmen denilmesi için, eğitim fakültesi mezunu ya da formasyon sahibi olması yeterli mi? Özel veya devlette çalışmıyor ise öğretmen der misiniz? Ya da Milli Eğitim'de çalışmayan kimse öğretmen değildir gibi katı bir görüşe mi sahipsiniz.

Benim düşüncem A şıkkı. Sizin de yorumlarınızı bekliyorumç

Eğitim fakültesi mezunu ya da formasyonunu almış biriyse öğretmendir. Çalışmasına gerek yok.
Öğretmen denmesi için özelde de olsa bir yerde çalışıyor olması gerekir.
Milli Eğitim Bakanlığında öğretmenlik yapmıyorsa öğretmen değildir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Öğretmen olmak için atanmak ya da çalışıyor olmak gerekir mi?
Cevapla