İş imkanı kısıtlı olmasına rağmen hayalimdeki bölümü seçtim, siz olsanız böyle yapar mıydınız?

sizde böyle yapar mıydınız. yani önemli olan o mesleğin sizi mutlu etmesi, sizin onu içten severek yapmanız. para için bi meslek seçmek bana aykırı geliyor. sanat tarihi okuyorum ben, is imkanı yok denecek kadar az bunu bile bile seçtim. çevrem cok karşı çıktı ama sonuçta liseden beri hayalim olan o bölümdeyim. tek umudum belki mezun olunca Allah bi kapı açar 🥺

İş imkanı kısıtlı olmasına rağmen hayalimdeki bölümü seçtim, siz olsanız böyle yapar mıydınız?
Cevapla