Ben de sizin bu hastanızla niyetinizde tüm değerli eğitimcilerin öğretmenler gününü kutluyorum. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün öğretmenlere verdiği değer veciz sözlerdedir orada çok net ifade etmiştir öğretmenler aydınlanmanın ışığın temsilcileridir öğretmenin söz ve davranışları çok kıymetlidir ve en önemlisi de cehaleti de ancak okumakla bilgi edinerek okuduklarından sentezler çıkararak kişinin kendini geliştirmesi ile kazanılır ve de cehaletin karanlığına güneş gibi doğar. Ben her zaman insanın cehaletle savaşabilmesi için önce kendi cehaletini gidermesi gerektiğini artık görmeye başladım pamukkale'yi ziyarete gittiğimde epikte toz 2000 yıl önce bugün oma İmparatorluğu'nun bir şehri hiyerapolis'e doğuyor ve gençlik yıllarını köle olarak geçirmiş söylentiye göre de sahibi onu bilerek Topal bıraktığı söyleniyor. Ama onun felsefesine göre kimse birbirinden daha üstün ya da aşağı değildir zihnine önem verdiği kendini geliştirdiği sürece herkes kıymetlidir. Bu nedenle öğretmenler önce kendini iyi geliştirmeli kendi iyi geliştirmeli ki çevresini kendi ışığıyla daha iyi aydınlatılabilmelidir. Bunun için de öğretmenler okumalı okuduklarını özümseyip yaşamına dahil etmeli ki öğrencilere rol model olabilsinler. Kendini bilen iyi ile kötünün farkına anlayabilen sorup sorgulayabilen bir nesil yetiştirmek için önce öğretmenlerin kendilerine çok çok iyi geliştirmesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü gelişme çağındaki ya da ergenlik dönemindeki öğrenciler en çok ailelerine sonra öğretmenlerine daha sonra arkadaşlarını görüyorlar dolayısıyla her koşulda birbirlerinden bir şeyler öğreniyorlar Bu nedenle de öğretmenlerin önemi daha fazla önem arz etmektedir.
Bölüm okurken arada dershanede öğrencilere yardımcı oluyorum. Tam bir öğretmen olmasam da geleceğin öğretmen adaylarından biriyim. Kutlu olsun diyelim bütün öğretmenlerimizin ve öğretmen adaylarımızın günü 🌸
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Baş öğretmen Atatürk Ve Tüm diğer egitimci Arkadaşlarımın günü nü Kutluyorum Hepinize selam Olsun Haftanin son Günü Nasıl gidiyor?