Okul öğrencinin telefonuna el koyabilir mi? (Okulda telefona bakmaktan bahsetmiyorum)?

Okulum yeni ve saçma bir uygulamaya geçiş yaptı. Ödevlerini yapmayanların telefonu alınacak ve öğrenci ödevini yapana kadar vermeyeceklermiş. Eğer ödevini yaptıysa ise ödevden yaptığı bir soruyu sorup yanıtlamalarını isteyeceklermiş. Tüm idare toplanıp tüm 9, 10, 11, ve 12. sınıfların ödevlerine bakacak. Sizce uygulama doğru mu ve en önemlisi okul öğrencinin telefonuna ödev yapmadı diye el koyabilir mi?
Okul öğrencinin telefonuna el koyabilir mi? (Okulda telefona bakmaktan bahsetmiyorum)?
Cevapla