Eğitim & Kariyer Almanca kursuna gidiyorum ve Temizlikciyim kursta herkes univerte mezunu ne yapmaliyim? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Herkes ya doktor ya avukat ya muhendis ben ise temizlikciyim meslegimi soylesem beni kucuk gorurler mi? Güncellemeler+1 yıl Ben ilkokul mezunuyum Almanca kursuna gidiyorum ve Temizlikciyim kursta herkes univerte mezunu ne yapmaliyim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
selimgk Takip Et Xper 1 Yaş: 38 +1 yıl Bu hayatta başkaların düşüncesini önemsersen hep mutsuz olursun unutma 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Onemsemek degilde onlar bana onyargiyla yaklasir beni kucuk gorurlerse canimi sikarlar durduk yere kim olsa etkilenir bence boyle bir durumdan Yorumla selimgk +1 yıl Bence değil neysen onu söyle Yorumla
Lose_Yoursellf Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Her insan bir bireydir. Statu, boy, yaş, kilo bunlar önemsiz şeyler 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ama kime meslegimi soylesem hmm oylemi diyor bir degersiz goruyor sanki Yorumla Lose_Yoursellf +1 yıl Tr de bu durum çok var maalesef, herkes kendini kaf dağında görüyo Yorumla
durbidinle Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Eğer çok cekiniyorsan çalışmıyorum de geç 0 4 Yorumla Soran +1 yıl O zaman daha beter nasil geciniyor bu kiz diye tuhaf tuhaf bakiyorlar😂 Yorumla durbidinle +1 yıl Niye tuhaf gelsin yaşın çok büyük değilse kursu babam ödüyor dersin Yorumla Soran +1 yıl Kac yas altiysam mesela Yorumla durbidinle +1 yıl 30 altı Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Aynı şartlarda yetismediniz belki senin imkanın yoktu aileden beri kendini üzme bunun için yani 0 0 Yorumla
SerhatNorth Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Dersine çalış 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Temizlikci oldugumu soylemeli miyim Yorumla SerhatNorth +1 yıl Bunda utanacak ne var? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bu hayatta başkaların düşüncesini önemsersen hep mutsuz olursun unutma
Onemsemek degilde onlar bana onyargiyla yaklasir beni kucuk gorurlerse canimi sikarlar durduk yere kim olsa etkilenir bence boyle bir durumdan
Bence değil neysen onu söyle
Her insan bir bireydir. Statu, boy, yaş, kilo bunlar önemsiz şeyler
Ama kime meslegimi soylesem hmm oylemi diyor bir degersiz goruyor sanki
Tr de bu durum çok var maalesef, herkes kendini kaf dağında görüyo
Eğer çok cekiniyorsan çalışmıyorum de geç
O zaman daha beter nasil geciniyor bu kiz diye tuhaf tuhaf bakiyorlar😂
Niye tuhaf gelsin yaşın çok büyük değilse kursu babam ödüyor dersin
Kac yas altiysam mesela
30 altı
Aynı şartlarda yetismediniz belki senin imkanın yoktu aileden beri kendini üzme bunun için yani
Sallamasyon takıl ben öyle yapıyorum hep
Dersine çalış
Temizlikci oldugumu soylemeli miyim
Bunda utanacak ne var?