Örgün öğretimde muhasebe okuyorum, 1. sınıfım. Açık öğretime geçmek istiyorum, geçebilir miyim?

Örgün öğretimde muhasebe (2 yıllık bölüm ) okuyorum 1. Sınıfım açık öğretime geçmek istiyorum geçebilir miyim ne zaman geçebilirim

Örgün öğretimde muhasebe okuyorum, 1. sınıfım. Açık öğretime geçmek istiyorum, geçebilir miyim?
Cevapla