Hastanede çalışıyorum ama artık aşırı sinirli, mutsuz biri oldum. Çalışan herkes böyle midir?

Hastanede calisiyorum artik insanliktan ciktim sinirli mutsuz biri oldum tahammülseviyem sifir güleç mutlu biseydim insanlardan çalisanlardan nefret ettim ya herkes iş yükleme sirtima binme derdinde bağirincada utanyorum ne hale getirdiler zerre gelmek istemiyorum ayağım geri gidiyor bakiyorum

Hastanede çalışıyorum ama artık aşırı sinirli, mutsuz biri oldum. Çalışan herkes böyle midir?
Cevapla