Ben şu an öyleyim de..
Şu an mutsuz olduğum işte çalışıyorum
Geçmişte mutsuz olduğum işte çalışmıştım
Hiç öyle bir şey yaşamadım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben şu an öyleyim de..
Bence her iş bir zaman süre mutsuz ortama yerini bırakır. İşi mutlu kılan ortamıdır, o ortam ise zamanla işçilerin değişimiyle banallaşır. Ardından mutsuz olmaya başlar, işten koparsın. Artık işi mutsuz olarak tanımlıyorsundur ancak seni mutlu eden iş değil, oradaki insanlardır.
Zor ya ne sabah gitmek istersin ne de gidince akşam olur
Teşekkürler 🙏
Rica ederim 🤗
Hala mutsuz mutsuz mu çalışıyorsun?
Evet
Ne iş yapıyorsun?
Avm de mağaza çalışanıyım
Zor işmiş ya bir de sürekli rafları düzeltmek kabinleri toplamak insanla uğraşmak zor
Evet aynen öyle
Nerdensin?
Elbette. Maaş gününe kadar her gün kafamda istifa planları yapardım, maaşı alınca geçerdi 😄 hayatımızı devam ettirmek için zorundayız
Rica ederim 🤗💕
Cevap
30Cevap
Bende mutsuzum maalesef evet
İlla ki belli dönemlerde çalıştım gadası
yaptığım her işi severek yaptım öyle bir durumla karşılaşmadım
Mutsuz olduğum bir bölüm okudum üniversite de.
İlk girdiğim işim, en mutlu olduğum işimdi zaten. Devam ediyorum, hala mutluyum.
Çalışmıştım, mobing de yemiştim. Zaten 1 ay durabildim.
Evet öğrenciliği sevmiyodum ama çalışıyodum şimdi alıştım artık seviyorum
Evet şu an sevmediğim ve mutlu olmadığım bir işte çalışıyorum.
Hayatımda 2 kere manavlık yaptım başka yerde çalışmadım sıkıcı geldi ayrıldım
Güncel olarak mutsuz bir iş hayatım var zaten ama çok şükür yinede ekmek parası ne yaparsın.
İnsanların dönem dönem çalıştığı işler olur sevmediği
Geçmişte mutsuz olduğum işte çalışmak mecburunda kalmıştım
şu an çalışıyorum. Kendimi mesleğimi yapmıyorum. Sevdiğim bir iş değil.
Sevmediğim bir işi kimse yaptıramaz bana herşeyi severek aşkla yaparsan güzel olur
Denk geldi ama seviyorum şu an
Sonradan artık çok sıkıcı oldu dediğim olmuştur.
Öyle bir şey yaşamadım. Çok zor olmalı.
Geçmişte mutsuz olduğum işte çalışmıştım
Geçmişte çalışmıştım..
Hiç öyle bir şey yaşamadım
Mecbur kalırsa insan her yerde her koşulda çalışır
Hayır çalışmadım
maalesef ki çalışıyorum.
Mutsuz olduğum işte çalışmadım
Evet maalesef çalıştım
Hiç öyle bir şey yaşamadım
Çalıştığım işlerden hiç memenun değildim
Ben hiç çalışmadım bilmiyorum
Mutsuzsam fazla durmam orada çıkarım hemen
Mutlu olanların sayısı çok azdır.
Sabah ayaklarım geri geri gidiyordu ama mecburdum
İşin ne?
Avm'de bir gıda dışı satış mağazasında (kıyafet, kırtasiye, oyuncak, mutfak, banyo eşyası, toka vs her şey var) çalışıyorum.. Kasa, reyon, etiket her iş..
Anlayışın için teşekkürler
Su anki evet
Kısa süreler
Hayır çalışmadım
Çalışmadım ki
Ohooo kaç kere
evet bi dönem
evet çalıştım
Evet
Hayır çalışmadım
Maalesef çalışıyorum
Hayır
Hep kendi işimdi
Hayır hiç calismadim
Maalesef
daha öğrenciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?