Bence baya geç
Bu saatten sonra mükemmel olamam bu konularda, öğrenmeye kalkışsam ne yazar...
Okumakta lazım ama, iyi eğitim de lazım, onu da alamıyorum
Ya bilemiyorum artık
Bence baya geç
Bu saatten sonra mükemmel olamam bu konularda, öğrenmeye kalkışsam ne yazar...
Okumakta lazım ama, iyi eğitim de lazım, onu da alamıyorum
Ya bilemiyorum artık
30 yaşından sonra üni. bitirdim doktora yaptım
şu an tr nin en büyük. firmalarindan birinde baş. muhendisim. hiç bişey icijn gec degil
Ne güzel
Eic için teşekkür
E biz ölelim la
Cevap
7Cevap
tabi geç dişi sokrates kitap okumaya ve dil öğrenmeye en az anne karnında başlaman gerekirdi iş işten geçti artık sen ormanlara gidip pokahantas olacaksın
Dil öğrenmek için biraz geç ama gayret edersen neden olmasın
Dil çocukken öğrenilmeli yaa
Olabilir, belki de öğrenirim
Elbette öyle ben de çocuklara öğretiyorum
23 yaşındayım dil öğrenmeye başladım ve yurt dışına çıkmak için çabalıyorum hiç bişey için geç değil
Hayir hic birsey icin gec degil yeterki bir yerden basla
boş ver okuyup alim mi olacan
SJFDGİXİTXİGİGGSF
Değil
Geç değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?