Zorunlu yaz stajımı en son ne zaman yapabilirim?

İlk 1. Sınıfta almak istemiyorum 2. Sınıf sonunda da hoca mümkün dedi fakat alttan ders varsa alamıyorsun. Temmuz ve Ağustos ayında yapabiliyorsun. Diyelimki mezuniyet temmuzdan sonra geldi veya mezun oldum o senede yapmak istemiyorum 3. Seneye kaldı (önlisans okuyorum) bunu Seneyede yapabilir miyim?

Zorunlu yaz stajımı en son ne zaman yapabilirim?
Cevapla