Gözü bozuk bir birey pilot olabilir mi, bilgisi olan var mı, lütfen aydınlatabilir mi beni?

Yaklaşık 1,5 yıl önce gittim göz kontrolüne numaramın düştüğü söylendi (1.5 sağ, 1.5 sol miyoptu en son yükseldi bayağı göremiyorum gözlükle de) daha sonra yalnızca ders çalışırken, kitap okurken ya da tahtaya bakarken gözlük kullandım. Özetle gözlüğü neredeyse hiç takmadım. Hava harp okumayı öyle çok istiyorum ki o ceket rüyalarıma giriyor, hayallerimi süslüyor. Ya gözlerimi bozulmasında ki en büyük etken yine ders çalışmaktı, tamam genetik etkenler de mevcut lakin %70 küsürü elektronik aletlere bakmaktan oldu. Gözümü çizdirsem yinede olamaz mıyım ya çok istiyorum ne yapacağım ben?

Gözü bozuk bir birey pilot olabilir mi, bilgisi olan var mı, lütfen aydınlatabilir mi beni?
Cevapla