Seviye olarak b1 kursunu tamamladım ama asla yeterli değil dilim çok zorlanıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
Haber vs izliyorum ama not çıkarmaktan bilmediğim kelimeleri yazmaktan gına geliyor bir de hemen unutuyorum
Haber vs izliyorum ama not çıkarmaktan bilmediğim kelimeleri yazmaktan gına geliyor bir de hemen unutuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Dil öğrenin bol bol pratik yapın
Devam et. Dil teoriyle öğrenilmez pratik lazım. Oradakiler zaten yeni olduğunu biliyor yardımcı oluyorlardır. Gaz kesme!
Çocuklarla çalışıyorum bakıcılığı yapıyorum yani nasıl yardımcı olsunlar
Dilin işinde yeterli gelmiyorsa bir yandan dil çalışırken bir taraftan da hızlandırmak için işinle ilgili cümle kalıpları ezberle. Örneğin, bugün uyumadı. Yemek yemedi gibi neyi çok kullanıyorsan. Sorun bu da değilse detay ver bulmaca çözer gibi olmasın.
Ohoo sen böyle dersen biz napalım ülke de yabancı dil öğrenmeye çalışıyoruz
Anlamadım
Türkiye de dil öğrenmeye çalışıyoruz. Ülkenin halini biliyorsundur az çok... Sende diyorsun ki gına geliyo ne gınası ya mis gibi bir yaşam standardı için gına geliyo ne demek neyin nazını yapıyorsun
Ekonomiye diyecek lafım yok ekonomi yüzünden buradayız ama dilini insanını bilmediğin yerde 0dan yaşama başlamak çok zor inan bana buranın insanı başka kültürü başka yapayalnızım kimsem yok bizi ülkemizden kültürümüzden kopmaya mahrum bırakanların Allah belasını versin
Son söylediğine amin diyorum. Keza biliyorum anlatılıyor giden arkadaşlarım falan da var da burada her gün ölmektense orada zorluklarla sıfırdan başlamayı annem olmasa acayip istiyorum. İrtica bile eden arkadaşlarım var ciddi mana da oraların güzellikleriyle ülke de kalmayın diyorlar.
Çocukluk arkadaşım var Hollanda'ya gitti diyorum ki kanka dönecek misin dediği şu neden döneyim.
Bende dönmem ama pskolojik olarak çok zor inan tüm ailenin arkanda bırakıp başka bir ülkede dilini bilmeden 0dan başlamak
Bana da gel diyorlar yurt dışına dil vs bişey yok ama babam vefat etmemiş olsa annemi bırakıp giderdim. Sıfırdan bir hayat ve gelişmen için yolun var burada gelişmekten daha çok geriye gidiyorsun her gün bir önceki günden daha beter. Biraz bunları göz önüne alarak hedefine odaklan... Zor olacaktı biliyordun giderken de ama gelişim ve değişim bambaşka bir şey... Herşeyi geçtim orada insan hakkına saygı var
Öyle tabii saygı vs var ama 1.5 sene oldu ne çevrem var ne arkadaşım hiç turk çıkmadı karşıma is yerinde turk varmış benden önce çıkmış şansıma tamamen yalnızım hiç arkadaş bulabileceğim ortama denk gelmedim
Bu bir açıdan iyi aslında canım saçma insanlara da denk gelebilirdin öylesi daha sıkıntı... Keza sosyal medya var. Konuşmak istediğin zaman illa somut olarak yanında olmasına gerek yok, insanlar görüntülü konuşurken uyuyup birbirini bile izliyor yani
İnan yeterli olmuyor ben normalde çok asosyalim ama ben bile yalnızlıktan şikayet ediyorum düşün gerisini bende böyle düşünüyordum ama öyle olmuyor
Benim gördüğümü söyleyim fazla negatife yönelmişsin psikolojine zarar vermiş. Elde olmayan imkanlara yoğunlaşıp iyice derbeder olmuşsun. Bir nevi amacından şaşmışsın. Mike Tyson dünyanın en iyi dövüşçülerinden kariyerini zirveye taşıdıktan sonra bir dünya ödülü aldıktan sonra değersiz olduğunu söylüyor ama onları alakana kadar acıyı çekmesi zorunda olduğunu da ekliyor ve asla pes etmiyor. Motivasyon. www.tiktok.com/.../7282037936550333702 bu videoyu muhakkak görmüşsündür. Oradaki Mike Tyson
Haklısın aslında her durumda olumsuzu görüyorum
Kedili bir video çıktı anlattıklarından alakasız biraz ama 😅
Bak burada bile Mike'ın çalışma azmini görmüyorsun ve kedinin bile aldığı ilhamı görmüyorsun. :)
www.tiktok.com/.../7124976406404156674 Mental gücüne ne kadar hakim olursan o kadar güçlü olup üstesinden gelebilecek çözümleri üretebilirsin.
Bak ben bile normalde hiç tiktokla işim olmaz sırf sana göstereyim diye videoları buradan bulsam da atıyorum mesela
Ben hakim olamıyorum ufak bir olayda pes ediyorum ne yapmalıyım bilmiyorum nasıl hakim olurum bilmiyorum bir anda her şey mükemmel olsun istiyorum
Hayalperest olma lütfen, bil ki seni zorlayan herşeyin üstesinden gelecek yeteneğe sahipsin.
Haklısın teşekkür ederim umarım birgun daha mutlu olurum
Rica ederim. Amacına ve başarıya odaklan
😊😊😊
Kafana takılanı canını sıkan şeyleri sor ki çözüm için çaba harcamakta başarının bir parçası :)
İse alınmadım 😔
Sıkma canını dünyanın sonu değil ki
Dünden beri ağladım nerede hata yaptım diye her ortamda daha girişken daha atak olmam isteniyor ama değilim bir de ilk günümdü yani işi anlayana kadar iki saat geçti beğenmedikler
Geçmiş olsun. şu an sakin olup düşünmelisin. Odağını doğru sonuca göre ayarlamalısın 🙏🏻
Ama ne yapacağımı bilmiyorum
Hangi dilde zorlanıyorsun
Flemenkce
Hollanda mı belçika mı
Önemi var mı ikisi de ayni dil
Sana anlatacağım var bende yeni geldim bir şey danışmak istiyorum
He kesin öyledir nasil inandım şimdi bak
Yemin mı edeyim illaki
Neredesin sen
Belçika
Hangi şehir
Neyse boş ver
Çünkü yalan söylüyorsun
Niye noldu ki
Hayır söylemiyorum
Oturum bile aldım
Hangi şehir peki
Söz ver yorumu sileceksin
Neden ki
Öyle, ya da Dmden yaz sen bilirsin
Mecbur kelime ogreneceksin baska yolu yok.