İse başladım ama dilim yeterli değil ne yapmalıyım (yurt disinda yaşıyorum) ?

Seviye olarak b1 kursunu tamamladım ama asla yeterli değil dilim çok zorlanıyorum ne yapacağımı bilmiyorum

Haber vs izliyorum ama not çıkarmaktan bilmediğim kelimeleri yazmaktan gına geliyor bir de hemen unutuyorum
İse başladım ama dilim yeterli değil ne yapmalıyım (yurt disinda yaşıyorum) ?
Cevapla