2. mezun senem diye sevgilimden ayrıldım ama özlüyorum. Ne yapmam lazım?

2. mezun senem o yuzden ayrıldım kendimi cok kaptıran biri oldugum icin. birbirimizi cok seviyoruz son konusmamızda cok sevdıgını soyledı gitmememi istedi ama zorundaydım. ama mesela dun snapten konumu cok farklı biyerdeydi bende baya kotu oldum. özledıgımı farkettım. iki gundur dogru durust calısamıyprum ders. sureklı wp son gorulmesıne bakıyorum snapten en son ne zaman girdigine bakıyorum. kısacası takıntı haline getirdim. ama bu durum boyle surmez. takıntıdan nasıl kurtulabilirim

2. mezun senem diye sevgilimden ayrıldım ama özlüyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla