Önlisans mezunuyum ve 2. üni için 4 yıllık öğretmenlik düşünüyorum, 4 yıl mı okurum yoksa aldığım dersleri görmeden 4 yıldan az mı okurum?

Önlisans mezunuyum ve 2. üni için 4 yıllık öğretmenlik düşünüyorum, 4 yıl mı okurum yoksa aldığım dersleri görmeden 4 yıldan az mı okurum?
Cevapla