Bu yaşta üni okuyup atanmaya calısmak mı bi ise girmek mi ya da sertifika almak mı?

25 olcam yakında. Bu yasıma kadar hic calısmadım. Saglık cıkıslıydım lise bitince direk ise girerım dedim özeller torpilsiz almıyordu. Öteki isleri de yapmk istemedim 2 kere unı kazandım gitmedim iki yıllık bos bölümlerdi. Liseden berı kpssye giriyom 75 civarı puanım. Taban puan 90 dı atanamadım da ki zaten bölümümü sevmıyorm yanı atanmakta umrumda degl. Gerıye kaldı market vb. işler. Pek istemesem de o tarz ıse mı gırsem dıye dusunuyorum. Bu sene kpss var ama gırmıcem. Böyle de nereye kadar bilmiyorum. orada burada calısarak ömür mü gecer. Özel sektör felaket evlılık vb dusunen bırı de degılım cok uzagım o fıkre.
Güncellemeler
+1 yıl
Ailem 20 li yaslardan berı calısmamamı sorun edıyor onlara kalsa 18 ımde ozel hastaneye gırmelıydım
Bu yaşta üni okuyup atanmaya calısmak mı bi ise girmek mi ya da sertifika almak mı?
Cevapla