Yazılımcılar güzel kazanıyor kendini geliştirmeyd bağlı ama bu ülkede bir değeri yok yurt dışında değerli her şeyde olduğu gibi daha sonradan değeri oluyor
Sayisalda ilk 100 k , muhendislik eczacilik mimarlik falan olabilir , illa şurası olsun demiyorum yani. Ama diş hekimligini isterdim. Netlerim iyi artarsa hedefimi net dis hekimligi yaparim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Mesleğim yok maalesef :) ama yazılımcı olmak isterdim
Him, yazılımcı... Çalışmayı dusunmuyormusum
Proses (Üretim) mühendisiyim..
Savunma, Havacılık ve Uzay sanayiinde
#Vesselam
Ooo güzel meslekmis. Mühendis var ama makuna ve elekronik🤣 yinede etiketliyeyim mi
Niye etiketleyeceksiniz ki?
Meslektaşlar tanissin diye
Lüzum yok. Ben yeterince tanıyorum
Him, tabi. Ama güzel meslek, kulağa çok iyi geliyor
Emekli asgari personelim
Asgari?
Evet canım benim niye şaşırdın sordun
O nasıl oluyor
Burdan yazamam
Özel Bi ajansta profesyonel fotoğrafçıyım
Vaovv, bak bu guzelmis
Eğlenceli iş 😁
Bir soru, kısa boyluyum. Nasıl fotolar cekersem kısa gorunmem
Evet
Açıyı ayarlaman lazım onun için. Hafif aşağıdan yukarı doğru açıyı yakalarsan olduğundan uzun görünürsün. Ya da fotolar üzerinde oynama yapılabilir.
Nasıl oynamalar mesela
Profesyonel olarak Adobe ps ta yapılabilir. Anlaşılmaz bile.
Profesyonel değilde, telefonda mesela
Telefon uygulamaları konusunda bilgim yok maalesef. Çektiğimiz fotoğrafları biz pcde ps ile düzenliyoruz hep
Him, anladım. Teşekkürler
Rica ederim.
var mı otomotiv al sat kirala 😁
Ooo, iyi para var mı? Hangi araçlarda talep çok oluyor
Tabikide.
Orta sınıf Clio egea genelde sirkülasyon fazla olan araçlar
Scoda Octavia oertalam ne kadardır.
Model marka yıl hasar km öyle gelişi güzel fiyat verilmez
Değişmişi yok. 2019
ya da 2009
Elektronik Manueldizgi
Tam olarak ne yapiyorsun
Oturarak anakart parçaları diziyorum (fabrikada)
Him, güzel meslek
Yani rahat sadece ellerimi kullanıp küçük parçalar diziyorum maaşta asgari ücretten fazla, haftalık 42 saat falan
Him, güzelmis. Sevdim bak
benim işi yapan yoktur.
Ne iş yapıyorsun ki
Koruma Memuruyum
Koruma yani dimi
Aynen
Güzel is
Teşekkür ederim geceleri çok güzel özellikle kafa rahat oluyor ama yorucu biraz tabi
Kolay gelsin
Teşekkür ederim
Yazılım
Yazılımcı olmak isteyen var di
Yazılımcılar güzel kazanıyor kendini geliştirmeyd bağlı ama bu ülkede bir değeri yok yurt dışında değerli her şeyde olduğu gibi daha sonradan değeri oluyor
Sende yusrdisina git
Mühendis
@Moonram bölümler farklı olabilir
Siz hangi bölüm güzel arkadaşım
Makina
Memnun oldum degerli arkadaşım. Biz elektrik gurubu makina gurubunu daha çok severiz sizi mimar inşaat kimyaya göre daha yakın hissederiz
Öğrenciyim
Hangi bolum
Ben yks ye giricem
Himm, ne istiyorsun peki
Sayisalda ilk 100 k , muhendislik eczacilik mimarlik falan olabilir , illa şurası olsun demiyorum yani. Ama diş hekimligini isterdim. Netlerim iyi artarsa hedefimi net dis hekimligi yaparim.
Himm, umarım gönlünce olur. Çalışmaya devam
Aynen oyle sen en is yapiyosun abla
şu an bostayim
Gecimini nerden sagliyosun ki abla. Ya da onceki isin neydi , uni okudunmu
Üni okumadım. İsyerimiz var, daha önce ordaydim
Yani anlamadim ben sen nasil geciniyorsunki aile evindesin yani
Hayır,
Hee sen evlisin oky
Değilim🤣
Evli degilsin , aile evinde degilsin, nerdesin manitanin evindemisin , ya da arkadasinin evi
Kendimin
Hm anladım , sen diyette yapiyorsundur şimdi sjdjd
🤣🤣🤣🤣evet
Ne kadar neselisin abla bu neşe seni doyurur zaten jdjdhdb
🤣🤣🤣 bu emojiyi hic birakma hep bunu kullan
🤣🤣🤣🤣 çok sağol valla, gece ağlıyordum, bugün gülüyorum. Çok sagol
Yaaa çok teşekkürler
😄😆
Kargo
Kurye mi
Masa başı
Him, online alışveriş lerden hangisinin daha çok kargosu oluyor
Amazon
Esra ezmeci
Esra ezmeci, iyiymiş bak.
Kapış kapış nioli yağı alıyorlar
Vaovv,
Millet a. ina bakıyor ne diyim birde kargonuz neydi diye sorunca saçma saçma açıklamaya çalışmalarına bayılıyorum
🤣🤣🤣🤣 yazmiyormu üstünde🤣🤣🤣
İçerik olmadığından aradığım zamandan bahsediyorum
🤣🤣🤣 iyi bakıyorlar, bakalım bizde bari. Çok mu alan
Günde 100 kargo geliyorsa 40ı odur
Vay be. Bizde alalım🤣🤣🤣
Bana günde 10000den aşağı kargo gelmediğine göre hesabı sen yap ;)
Hangi site en iyi
Farmasi satıyor sanırım onun urunlerini farmasika
Anladım, tesekkurler
Satış elamanı
Güzel,
Neyisi güzel
Ne diyeyim. Oda is
Tabi berbat iş
Yinede bir işin var sonucta
Karanlık işler
Mesela
Elektrikçiyim karanlıkta çalışıyorum mecbur😂
Yaaaaa, çok iyiydi😂
Yüksek muhendisim
Yüksek nasıl oluyor
Muhendis olduktan sonra 3 yil daha master yapinca yuksek unvani aliyorsun
Him, ne mühendisi peki
Enerji yuksek muhendisiyim
Him, iyiymiş. Vardı galiba bir tane
Baktimda mühendis var ama, enerji degil
Nerde vardi
Yorumlarda ya
😏😏
🤔🤔 sebep
Sebebini anlayamadiysan zaten takip etme
🤔🤔🤔 KS burasi
Ee yani?
KS ama daha cok es olmus erkekler daha cok sormus
Mühendis
Ne muhendisi
Makina
@Hadiiyani
Sen ne iş yapıyorsun
Ben patronum ya
Hadi ya güzellik merkezi
🤣🤣🤣hayir
Ya neki
Özel sektör ditelim
Ne kadar özel acaba😅
Öyle değil ya
Söyle de bizde bilelim reis kafada farklı düşünce birakma
Yok aga, ben devletten yiyom.
Elektrik elektronik
@Hadiiyani @Moonram makina imis
Devletin malı deniz
Yok oda değil.
Haydaa
😂😂😂😂 konteyner
Hadi yaa ciddi misin
Evet
Mühendis lazım mi😅
😂😂😂 makinalik iş yok valla
Kaynak?
Kaynak?
Kaynak mühendisi
maalesef
Müzik prodüktör
Vaovv guzelmis
Dm gelir MSN
Sebep
Sebep konuşmak sohbet
Dm m kapali
Telegram var mı
neden ağladın bgn
Kullanmiyorum
Modum dusuktu
Anladm
İnsta da mı yok
Hayır yok😂
Dm kutun gbi kapalısın 😂😂
Tanımak isterdım seni
Aynen öyle kapalıyım
çalışmıyorum
Ogrencimisin
hyr patronum 😅
🤣🤣🤣
patronum dediğime bakma 2 tane restorant var sadece
Oooo aynı meslegi yapıyoruz🤣
sende mi patronsun
Evet,