İş yerinde arkadaşlık önemli mi sizin için yoksa işimi yapar geçerim mantığında mısınız?

Daha önce 4 yıl çalıştığım mağazaya satış Danışmanı olarak yeniden başladım 2 yıl aradan sonra. Şimdi daha 1 yıllık personeller bana acemi gibi davranıyor aşırı sinir bozucu. Mesela bugün biri bana bir şeyi yanlış yaptığımı söyledi 😂 çocuğu da hiç sevmedim zaten. Benim için ortam çok önemli böyle şeyeler aşırı takılıyorum ya maalesef herkesle de çabuk kaynaşan biri değilim zaten kendimi tuhaf hissediyorum. Çok mu takılıyorum sizce? Nasıl davranmalıyım?

İş yerinde arkadaşlık önemli mi sizin için yoksa işimi yapar geçerim mantığında mısınız?
Cevapla