Üniversite 1. sınıfım. Sunum için her şeyi ezberliyorum ama konuşmak için çıktığımda unutkanlık geliyor. Ne tavsiye edersiniz?

arklar ünü 1 deyim sunumda sıkıntım var ilk önce herşeyi şöyle anlatim herşeyi ezberliyorum sunumda konuşma yapmak için çıktığımda 200 kişi önümde heyacanla bi unutkanlık geliyo artı kelimeleri söylerken sesim kendiliğinden değişiyo sunumu yaptıktan sonra bacaklarımdan ter aktı yani alevtopuna dönüştüm genelde konuşma yaparken dolanırım öyle ama tavsiye verin

Üniversite 1. sınıfım. Sunum için her şeyi ezberliyorum ama konuşmak için çıktığımda unutkanlık geliyor. Ne tavsiye edersiniz?
Cevapla