Kimseyi incitmiyorum hep incinen ben oluyorum. İnsanlar bana cephe almış beni ezip duruyor ne yapmalıyım?

Kursta sınıfın akıllı kızlarındanım. Hocalar en çok beni övüyor. Arkadaşlarım bana düşman oluyor. Kimseye bir kötülük yapmıyorum. Kimseyi incitmemeye çalışıyorum. Kibar davranıyorum ama hep üzülen incitilen ben oluyorum. Her seferinde yalnız kalıyorum. Daha yenilerde iyi anlaştığım bir arkadaş yüzüme hakaret etti. Dondum kaldım. Hiçbir şey diyemedim. Ben yanlış yapayım derslerim kötü olsun istiyorlar. Benim kimseye zararım bile yok. Neden bana böyle yapıyorlar anlamıyorum. Zorbalığa uğruyorum. Sessiz kaldığım için kendime çok kızıyorum ama maalesef her şey sonradan aklıma geliyor. İnsanlara neden lafını vermemişim diyorum. Yüzlerinden görüyorum hocalar beni övdüğünde üzüldüklerini. Benimle sürekli kendilerini kıyaslıyorlar. Bu benim başarımı iyice düşürüyor. Önceden ders çalışırken tek amacım öğrenmekti ancak şimdi işin magazin kısmına takılmaya başladım. Onlara laf vermemek için iyi yapmak istiyorum ama daha da batırıyorum sınavları. Sizce ben ne yapmalıyım?

Kimseyi incitmiyorum hep incinen ben oluyorum. İnsanlar bana cephe almış beni ezip duruyor ne yapmalıyım?
Cevapla