Konuştuğum çocuk asgari ücretle fabrikada çalışıyor, olur mu sizce?

Sosyal medyadan tanıştik yakın çıktık nerdyse aynı mahalledeymisiz. Bugün buluscaz. Yaklaşık dört gündür konuşuyoruz. Ben okuyorum o okumuyo. Askeri ücretle çalışıyor fabrikada. Benim için maddiyat önemli ama çokta iyi anlaşıyoruz. Kafa dengim yani. Bilmiyorum ne yapacağımı. Sizce olur mu?

Konuştuğum çocuk asgari ücretle fabrikada çalışıyor, olur mu sizce?
Cevapla