Eşimin kendi şirketi var ama beni sigortalatmadı, yaptığı doğru mu?

Arkadaşlar eşimin şirketi var üç ortaklı benim sigortam yok beni sigortalatmıştır diğer ortakların eşleri çalışıyor çünkü hepsinin kariyeri var ama ben hayatta o kadar şanslı olamadım bir mesleğim olamadı iş görüşmelerimde olumlu sonuçlanmıyor genelde gideyim temizlikçilik yapayım vs diyorum onu da istemiyor eşim doğal olarak ama ben de yaşlandığımda bir sigortam olsun istiyorum en doğal hakkım diyorum ne hakkı hakkın değil diyor benim dedem babaannemi şirketi üzerinden sigortalattı dedim senin ailen yanlış davranıyor diye bende mi öyle yapayım dedi en son tamam birdaha ki ay yapacağım ama bana bunu böyle yaptırdığın için sana yazıklar olsun diyip engelledi o mu haklı ben mi bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 18 yaşımda girilmiş bir sigortam var ailem tarafından
Güncellemeler
+1 yıl
Yani o diyor ki o kadar insan çalışıyor emek veriyor sen neden bedavadan sigortalı olacaksın diyor
Eşimin kendi şirketi var ama beni sigortalatmadı, yaptığı doğru mu?
Cevapla