Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 18 yaşımda girilmiş bir sigortam var ailem tarafından
Güncellemeler
+1 yıl
Yani o diyor ki o kadar insan çalışıyor emek veriyor sen neden bedavadan sigortalı olacaksın diyor
Arkadaşlar eşimin şirketi var üç ortaklı benim sigortam yok beni sigortalatmıştır diğer ortakların eşleri çalışıyor çünkü hepsinin kariyeri var ama ben hayatta o kadar şanslı olamadım bir mesleğim olamadı iş görüşmelerimde olumlu sonuçlanmıyor genelde gideyim temizlikçilik yapayım vs diyorum onu da istemiyor eşim doğal olarak ama ben de yaşlandığımda bir sigortam olsun istiyorum en doğal hakkım diyorum ne hakkı hakkın değil diyor benim dedem babaannemi şirketi üzerinden sigortalattı dedim senin ailen yanlış davranıyor diye bende mi öyle yapayım dedi en son tamam birdaha ki ay yapacağım ama bana bunu böyle yaptırdığın için sana yazıklar olsun diyip engelledi o mu haklı ben mi bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İmkanları varsa yaptirmalı hayat bu ekonomi değisebiliyor, eş yalnızda. kalabiliyor. Ama her erkek. medeni , öngörülü bakamiyor bu konuda. Bence calişmak için sınırları zorlayın.
Bu tarz sigortalılıklar yasal değil. Şikayet olursa ceza alırsınız.
Adam haklı çalışmıyorsan neden sigorta yapsın
metresi pardon sekreterine harcıor olabili mi
Öyle bir durum yok herkesi kendiniz gibi zannetmeyin lütfen
metresi kaç para
sanirim seni pek sevmiyii
Neden
sen haklisin
boşan
Boşan
Ayrıl
Bencil mi eşin
Meslek ne
Ana okulu öğretmeniyim ama 32 yaşında olduğum için deneyim arıyorlar ben de pek deneyim kazanamadım önlisans mezunu olduğum için yani iş vermediler zamanında o yüzden
Kişiliğinizi inceleyip adım adım yön verelim mi
Kaybol kanka