Çalışıp emek verip meyvesini yiyen değdi diyen var mı?

Çoğu kişi çok çalışsakta işsiz kalacağımızı ulaşacağımız maksimum yerin kasiyerlik olacağını düşünüyor sizce de öyle mi düşünüyorsunuz diye merak ettim

Güncellemeler
+1 yıl
siz de öyle düşünüyor musunuz*olacaktı
Çalışıp emek verip meyvesini yiyen değdi diyen var mı?
Cevapla