Güncellemeler
+1 yıl
siz de öyle düşünüyor musunuz*olacaktı
Çoğu kişi çok çalışsakta işsiz kalacağımızı ulaşacağımız maksimum yerin kasiyerlik olacağını düşünüyor sizce de öyle mi düşünüyorsunuz diye merak ettim
Okumak güzel şey. Lakin ülkemizin işsizlik gibi bir gerçeği de var. Artık her şey için torpil söz konusu. Temizlik görevlileri bile torpille alınıyor. Diyorlar ya hani dayın olacak diye. Olmazsa sürünürsün işte. Bende işsizim ama torpille işe girmek istemem asla. Yanlış, yanlıştır, herkesin aynı yanlışı yapıyor oluşu onu doğru yapmaya yetmez.
Cevap
4Cevap
Yok maalesef
Çalıştım atandım. Tabiki ülkemizin genel sorunu işsizlik ama tamamen olaya bu şekilde bakmakta saçma
Vardir
Var tabi
Bakıcaz artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?