26 yaşındayım annem hâlâ okula gitmekten utanmıyor musun dedi haklı mı?

Şu anda tıp fakültesi 2 sınıfım Ben sosyoloji okudum iki yıl bıraktım

Sonra tde okudum mezun oldum ve şu anda tıp okuyorum annemin bu sözü beni çok incitti

Ben utanılacak bir şey yapmıyorum okumanın neyi ayıp dedim

Sekiz yıl oldu sen liseyi bitireli dedi

İnsanlar nefer bu duruma dedi

26 yaşındayım annem hâlâ okula gitmekten utanmıyor musun dedi haklı mı?
Cevapla