Güncellemeler
+1 yıl
Okul eskiden zordu evet ama bikaç ugrasım vardı oyalanarak geçtim. Ama üniversitede dersler zorlastı yani yapamıyorum denebilir. Napcam bilmiyorum gelen yılı nası geçtim bilmiyorum cidden bence şöyle geçtim daha kötü dertlerim vardı derslerden daha kötü şeyler yarattım kendime böylece dersler kolay geldi ve bide sevdiğini sandığım biri vardı. Ama hiç gerçek seven birinden destek almadım ya
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmiyorum artık sevgiye inanmıyorum fakat gerçekten seven biri olsydı bukadar acı çeker miydim merak ediyorum. Yoksa yalnız basıma ezik ezik mı yürümelyim bu yolda halledemiyorum ama kimse de yardım etmiyor sınıfta kopya için yatmayı teklif eden bile var nefret ediyorum insanlardan :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eğer birinden destek bekleyerek bir şey yapacağına inanıyorsan hiç bir zaman bir şey yapamazsın ve hayatın daha zor olur kendini iyi olduğun bir şey daha da iyi geliştir ve onunla iyi ol
Haklısın ama her şeyi tek basıma basardım bu güne kadar zten o yüzden bi ödül istiyorum artık artık prenses gibi bakacak biri istiyorum bana ödül olsun artık ya
İnşallah karşına seni daha iyi anlayacak seni gerçekten sevecek ve seni sen olduğun için sevecek biri çıkar yoksa prenses gibi hissetmen çok zor
Soru soracak kimsem bile yok o yüzdn burlardayım gerçek sevgi ile mı ilerlemliyim yoksa tek mı bunu merak ediyorum... Yoksa hep yalnzdım zaten sadece nasıl etkiler en azındsn buralara girmeme gerek kalmaz belki
Ben uzun zamandır yalnız yaşıyorum ve yalnız bir şekilde bir şeyleri başarmaya çalışıyorum illa hayatında biri olacak diye bir şey yok bence
Yalnız yaşasam evet ama ben yalnız yaşayabiliyorken zaten kimse umrumda olmaz. Ben senden gencimdir benim istediğim hayatım kötüyken tam şu an dönüm noktamda bana elini uzatacak olan insan gerçekten sevdiğim biri olacaktır. yani zaten şuanda muhtaç biriyim sadece ama kimse duymuyor belki çok severim onu diyorm yine yok bakan yok bugün o yarın ben yardım ederim hayatını kurtarırım diyorm yok yine yok olmuyor bu devirde.
Nerede yaşıyorsun genel olarak ne yapıyorsun ne okuyorsun ne olmayı düşünüyorsun gelecekte
Şanslı olsaydım keşke yoksa zaten hepimiz yalnızız mesela sınav geçmek ve okul bitirmek tamamen benim elimde bu gayet normal baskası bişi yapamaz benm için seven de bişi yapamaz. Ama ben çok çekingen biriyim birilerine soru sormaktansa ölürüm daha iyi diye düşünüyorum yani inat ediyorum. Eskiden liseyi birine asalak gibi yaşayarak geçtim arkadaşım değildi ama işte napim ya geçmek için içgüdüsel arkadaş olmuşum. Ama sevgiyi ön plana çıkaramadım dersler benm için bela olduğu için sevmeye vaktim bile yoktu öyle diyim. Yani okul okudukça hayat benm için yoktu hayatım bi türlü başlayamadı benm. üniversiteye geçince de samimi şekilde o kız gibi cevaplar veren ayrıntılı anlatan kimse bulamadım ortada kaldım. Bölüm hocası da sinirlı sormaya korkuyorum derslerim iyi ama benm sorunum sormaya çekinmek. Ya yaz stajı yapmazsam mezun olamam belki çok kolay bişi ama ben yapamıyorum nerden ne çıkarcam hangi kağıt nereye verilcek ne zaman falan insanlar sadece beni dinliyor ve kısa cevaplar veriyor. En fazla ilgilenen bile belgeleri atıp yok oluyor birsürü sorum var halbuki Böylr olunca duygusal olduğum için iyice içime kapanıyorm kimse samimi şekilde cevaplamıyor sıkmak istemiyorum kimseyi zaten üstünde yapamayan biri gibi gözükmek istemiyorum ama insanlar utanmadan birbirine yapışmış ikili üçlü geziyor ben hep soru sormak için kullanmış bulundum üni deki en fazla arkadasım olabilcek kişileri. Ama onlara da arkadaşm oldukları için yapamayan biri gibi gözükmek istemiyorum onlarla beraber yapmak isterdim ama yük olmak istemiyorum. Arkadaşım olmayan zekiler var ama onlar da çok ilgilenmiyo. Yani nası mezun olcam bilmiyorum korkuyorum zaman geçiyor :(
Sen kendine inan güven bence gerçekten yaparsın yeterki yap o üniversite bitecektir bir şekilde başarılı da olacaksın sen kimseden korkma korksanda kimseye korkundan bashetme belli etme hoca sinirli diye jir bir şey sormaktan çekinme o hocanın görevi yapacak sana her zaman yardım böyle düşünme lütfen
Bana normalden yaz istek at daha iyi konuşuruz istersen
Kendini gelistiricen. Para kazanmayi biliyon mu?
Para umrumda değil şu an zaten meslek edinmek için son sınıftayım geçememek sorun şu an benm için ve geçmenin yollarını arıyorum hayat cehennem gibi okulı bititremezsem
Para olmadna ayri eve nasil cikican