Hiçbir şeyi kendi Halledemeyen biri hayatını nasıl kolaylaştırabilir sizce?

Hayatımın kurtulması lazım bunu birini sevip destek alarak mı yapmalı yoksa insanlar bi işe yaramaz mı tek basımızamıyız hep? Napmalıyım daha okulu bile bitiremiyorm sana vurmadan okulu bitir diyen bi babam var falan hayatım nası düzelir sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Okul eskiden zordu evet ama bikaç ugrasım vardı oyalanarak geçtim. Ama üniversitede dersler zorlastı yani yapamıyorum denebilir. Napcam bilmiyorum gelen yılı nası geçtim bilmiyorum cidden bence şöyle geçtim daha kötü dertlerim vardı derslerden daha kötü şeyler yarattım kendime böylece dersler kolay geldi ve bide sevdiğini sandığım biri vardı. Ama hiç gerçek seven birinden destek almadım ya
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmiyorum artık sevgiye inanmıyorum fakat gerçekten seven biri olsydı bukadar acı çeker miydim merak ediyorum. Yoksa yalnız basıma ezik ezik mı yürümelyim bu yolda halledemiyorum ama kimse de yardım etmiyor sınıfta kopya için yatmayı teklif eden bile var nefret ediyorum insanlardan :(
Hiçbir şeyi kendi Halledemeyen biri hayatını nasıl kolaylaştırabilir sizce?
Cevapla