Eczacilik okuyorum 22 yasindayim. Okulu bu yil kazanabildim geç kazandim.
Dolayisiyla bir inziva dönemi yasayip asosyal hayatimdan yeni yeni ciktim ve evimden ayrilip universite okumaya baska bir sehre geldim.
Maddi durumum yoktu.3-5 parça kiyafet disinda bir sey getiremedim. Ailem zaten okumama karsiydi ne yaptim ne ettim evlenip koca eline bakacagima okurum dedim.
Hem evi cekip cevirdim agizlarina laf vermedim hemde sabahlara kadar ders calistim.
Simdi geldiğim yerde gerek oda arkadaslarim gerekse fakultede bir kız grubu bana zorbalik yapiyorlar.
Dalga geciyorlar bildiğiniz mobinge uğruyorum.
Çok sasirdim acikcasi yani universiteye gelmis kendini gelistirmis olmalari olgun davranmalari gerekirken yeni yetme ergenler gibi davranmalari tuhafima gitti.
Görmezden de gelsem olmuyor. Haksizlik ediyorlar. Çok hassas biriyim. Ailemden yeteri kadar siddet baski hakaret gordum. Degersizlik asiladilar bana. Tam her seyden kurtuldum derken birde boyleleriyle ugrasmak zorundayim.
Beni görüp fısıldaşıp sırıtıyorlar baştan asagi suzuyorlar yani eğlence aradilar beni kurban sectiler gibi.
Bizim universite amfi tarzi degil. Lise gibi. Mesela birgün kalorifere yakin oturdum cam tarafina, kitabimi masaya koydum. O dörtlü kiz gelip burdan kalk biz oturacaz sen baska yere gec dediler mesela.
Yemekhaneye geciyorum öyle kendimi kotu hissediyorum. Arkadasim da yok.
Okulu bunlar yuzunden dondurmak sacma mi olur?
Dolayisiyla bir inziva dönemi yasayip asosyal hayatimdan yeni yeni ciktim ve evimden ayrilip universite okumaya baska bir sehre geldim.
Maddi durumum yoktu.3-5 parça kiyafet disinda bir sey getiremedim. Ailem zaten okumama karsiydi ne yaptim ne ettim evlenip koca eline bakacagima okurum dedim.
Hem evi cekip cevirdim agizlarina laf vermedim hemde sabahlara kadar ders calistim.
Simdi geldiğim yerde gerek oda arkadaslarim gerekse fakultede bir kız grubu bana zorbalik yapiyorlar.
Dalga geciyorlar bildiğiniz mobinge uğruyorum.
Çok sasirdim acikcasi yani universiteye gelmis kendini gelistirmis olmalari olgun davranmalari gerekirken yeni yetme ergenler gibi davranmalari tuhafima gitti.
Görmezden de gelsem olmuyor. Haksizlik ediyorlar. Çok hassas biriyim. Ailemden yeteri kadar siddet baski hakaret gordum. Degersizlik asiladilar bana. Tam her seyden kurtuldum derken birde boyleleriyle ugrasmak zorundayim.
Beni görüp fısıldaşıp sırıtıyorlar baştan asagi suzuyorlar yani eğlence aradilar beni kurban sectiler gibi.
Bizim universite amfi tarzi degil. Lise gibi. Mesela birgün kalorifere yakin oturdum cam tarafina, kitabimi masaya koydum. O dörtlü kiz gelip burdan kalk biz oturacaz sen baska yere gec dediler mesela.
Yemekhaneye geciyorum öyle kendimi kotu hissediyorum. Arkadasim da yok.
Okulu bunlar yuzunden dondurmak sacma mi olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer