O değil de biz ne zaman emekli olacağız ya?

Bi' düşününce bu kadar sene biz nasıl çalışacağız, sigortamız ödenecek. Bu emekli olan insanlarda peygamber sabrı varmış resmen, bunca sene çalışmışlar, emekli olmuşlar. Helal olsun valla, söylenecek bir söz yok. Biz de emekliliği görebilecek miyiz acaba ne diyorsunuz?

O değil de biz ne zaman emekli olacağız ya?
Cevapla