Yaşadığım bazı psikolojik sorunlar var ve hayalimdeki bölümü okuyorum bu aralar her şeyden soğudum bırakmak istiyorum size mantıklı mı bunu yapmak?
Mantıklı
Mantıklı değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benimde bir çok nedenden dolayı psikolojim bozuk ama şunu unutma hayallerine yaklaşmışken vazgeçersen daha kötü olursun bu büyük bir karar sana şöyle söyleyim hayat sorunlarla dolu ben içimi kimseye açmazken artık güvendiğim insana açtım evet bazı sorunların çözümü yoktur ama hayata küsme kendini rahatlat sorunlarının neler olduğunu bilmesemde yinede hayallerinin son noktalarına adım atarken vazgeçme ve sorunlarını içine atma güvendiğin insana anlat ve psikolojinin daha kötü olmaması için psikoloğa danış ve şunu aklından çıkarma hayalinin gerçekleşmesi seni çok mutlu edecektir yani psikolojin en azında daha kötüye ilerlemesine engel olmuş olursun…
Bu süreci atlattığın zaman şu an elinde olanları tekrar kazanamayabilirsin hayat bu ne çıkacağı belli olmaz. Yapamazsın demiyorum başka engeller çıkar vs vs. En güzeli destek alarak hayatına devam etmeye çalışmak. İnan bana en sağlıklısı bu. Senin yaptığını değil ama bir benzerini maalesef ki yaptım. Sonu özgüvensiz bir kariyer girişimi ile bitiyormuş. Bunu yapma derim.
Cevap
3Cevap
Ağır bir durum var ise ertelemek ve kişinin sağlıklı hissederek işine koyulması en doğrusu tabii.
Delimi slkti seni.
Seviyeli yorumlar yapalım
Peki bayan oyle olsun. Seviyeli.
Destek al sakın bırakma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?