1. sınıf agno 1.80 altı bu dönem 2. sınıf dersi alamadım notumu yükseltince ikinci dönem 2. sınıf dersi alabilecek miyim?

1. sınıf ilk dönem 1.24 ikinci dönem 2.4 ortalamam var agno 1.80 altı olduğundan bu yıl 2. sınıf dersi alamadım şimdi bu dönem alttan derslerim vardı onları aldım. onlarla ortalamamı yükseltince ikinci dönem 2. sınıf dersi alabilecek miyim sadece bi dönem mi geri kalmış olurum yoksa bir yılım yanar mı?

1. sınıf agno 1.80 altı bu dönem 2. sınıf dersi alamadım notumu yükseltince ikinci dönem 2. sınıf dersi alabilecek miyim?
Cevapla