İş yeri maaşımı her seferinde 1-2 hafta geç yatırıyor, ne yapabilirim?

Bu durumla alakalı şikayet edebileceğim bir yer ya da yapabileceğim bir şey var mı bilen var mı?
İş yeri maaşımı her seferinde 1-2 hafta geç yatırıyor, ne yapabilirim?
Cevapla