İşten çıkarılmıştım sonra geri alındım ama yine de ihlal parası verilmeli mi?

Kış sezonu diye işten çıkarılmıştım benimle birlikte bir kaç kişiyi de aynı şekilde çıkarmışlardı. Ama bana bugün söyleyip yarın son günün dediler yani 1 gün kala çıkarttılar. Yani içerde 14 gün ihlal param olmuş oluyo bilen bilir zaten bunu. Aynı çıkışım da yapılmıştı. Ama sonra beni tekrar işe aldılar 26 sında işbaşı yapıcam ama yine de o ihlal parasını almam gerekiyor mu

İşten çıkarılmıştım sonra geri alındım ama yine de ihlal parası verilmeli mi?
Cevapla